تعطیلی پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه 24 آذر 98

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه 24 آذر 98 به دلیل آلودگی هوا را به همراه جزئیات کامل در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آلودگی هوا این روزهای گریبانگیر شهرهای بزرگ شده است و باعث گردید برای مردم مشکلات بسیار زیادی به وجود آید و زندگی انها را تحت تاثیر قرار بدهد.

به خصوص کودکان و سالمندان بیشترین اسیب را از این آلودگی میبرند و سلامتی آنها به خطر می افتند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه 24 آذر 98

تعطیلی تمام مدارس استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و پردیس

استاندار تهران از تعطیلی تمام مدارس استان تهران در تمامی مقاطع در دو شیفت صبح و بعدازظهر به جز شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و پردیس خبر داد./صداوسیما

مدارس البرز تعطیل شد

بر اساس اعلام رییس کارگروه اضطرار الودگی هوا ، به جز شهرستان طالقان و بخش اسارا ، مهد های کودک و مدارس همه مقاطع تحصیلی در سایر نقاط استان فردا یکشنبه بیست و چهارم آذرماه در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد/صداسیما

استان البرز هنوز چیزی اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه 24 آذر 98

در چند روز گذشته تعطیلی های زیادی برای این دو استان در نظر گرفته شده بود که دانش آموزان از مدارس جا ماندند و در نتیجه تصمیم گرفته شده دانش اموزان به مدرسه بروند ولی زنگ تفریح در کلاس بمانند و بیرون نروند.

به هر حال الودگی در کشورمان به شدت رو به افزایش است و با برودت هوا این امر شدت می یابد و مسئولین باید به فکر این مشکل آب و هوایی که عامل آن انسانی است بیافتد چرا که در دراز مدت میتواند آثار جبران ناپذیری را از خود بر جای بگذارد.

تعطیلی مدارس فردا

ممنوعیت تردد سواری‌های سنگین و تعطیلی مدارس لازمند ولی در بهترین حالت مقطعی هستند تا راه حلی ریشه‌ای.

با اینکه نزدیک به ۲۰ نهاد متولی حل مساله آلودگی هوا هستند اما ناهماهنگی خیره کننده آنها مثل خود آلودگی هوا به یک پدیده مزمن بدل شده است.

کمبود اعتبارات نیز موثر است هر چند کارشناسان توسعه پایدار در جهان معتقدند اگر دولتها به بهانه رونق تولید و اقتصاد، برای حل آلودگی هوا سرمایه گذاری نکنند، بعدا هزینه آن را به شکلی دیگر خواهند داد.

هزینه انسانی و اقتصادی آلودگی هوا در تهران سالانه دو و نیم میلیارد دلار است. این برآورد سال گذشته سازمان بهداشت جهانی بوده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *