تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 10 آذر 98 + همه مقاطع

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 10 آذر 98 + دانشگاه ها

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 10 آذر 98 + همه مقاطع به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 10 آذر 98

افزایش آلایندگی های ها در بخش اعظمی از استان ترهان باعث شده که زندگی مردم به طرز چشمگیری مختل شود و حتی عبور و مرور برای انها بسیار دشوار شود.

معاون امور عمرانی استانداری تهران: تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند به دلیل افزایش آلایندگی‌ها فردا یکشنبه 10 آذر 98 تعطیل است ولی دانشگاه ها تعطیل نیست

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 10 آذر 98 + همه مقاطع

محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، فردا تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل است و همین‌طور تمامی مراکز آموزشی و دانشگاهی نیز تعطیل است.

وی ادامه داد: پلیس باید نسبت به برخورد با خودروهای دودزاد و آلاینده اقدام کند و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر ممنوع است.

تقی‌زاده یادآور شد: طرح زوج و فرد نیز فردا مجددا از درب منازل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: احتمالا ما از روز دوشنبه شاهد بارش باران و وزش باد در استان تهران و خروج آلاینده‌ها باشیم.

تعطیلی مدارس به جای تعطیلی کارخانه ها

نکته جالب اینجاست که به جای اینکه کارخانه هایی که تولید کننده بخش اعظمی از آلایندگی هوا است را تعطیل کنند به سراغ تعطیلی مدارس میروند!!

متاسفانه افزایش بی رویه تولید خودروهای بی کیفیت و همچنین کاراخانه هایی که در اطراف شهر تهران واقع شده اند از مهمترین دلایل ایجاد آلودگی هوا محسوب میشوند.

منبع خبر انلاین

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *