تمدید تعطیلی مدارس کشور تا آخر هفته شنبه 17 اسفند برای کرونا

تعطیلی مدارس حوزه انتخاباتی تهران و کرج فردا شنبه 3 اسفند

تعطیلی مدارس حوزه انتخاباتی تهران و کرج فردا شنبه 3 اسفند به دلیل انتخابات اماده نشدن مدارس حوزه انتخاباتی و حوزه انتخابیه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز جمعه 2 اسفند 98 برگزاری انتخابات مجلس در کشورمان انجام شده است و به دلیل پیشبینی رجوع مردم برای دادن رای و اینکه بیشتر حوزه های انتخاباتی مدارس میباشد اکثر مدارس شهرهای مختلف کشور تعطیل شده است.

مدارس شهر ابادان به عنوان مثال در نوبت صبح و عصر روز شنبه 3 اسفند تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس حوزه انتخاباتی تهران و کرج فردا شنبه 3 اسفند

حالا مردم تهران و البرز نیز به این سوال فکر میکنند که با توجه به حجم جمعیت زیادی که این دو استان دارند آیا روز شنبه ممکن است مدارس این دو استان نیز تعطیل شود؟

تعطیلی مدارس حوزه انتخاباتی تهران و کرج

وزیر آموزش و پرورش: فقط مدارس حوزه انتخابیه روز شنبه تعطیل است

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تعطیلی برخی مدارس در روز شنبه به دلیل بیماری کرونا است، گفت: فردا تعطیل عمومی نداریم، ۶۰ درصد از شعبه‌های اخذ رای در مدارس کشور انجام می شود و فرهنگیان به عنوان گروه های مرجع و مورد اعتماد ملت محل اخذ آرا هستند، از این رو مدارسی که شمارش آرا تا روز شنبه به پایان می‌رسد با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند، اما این تعطیلی عمومی نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *