تمدید تعطیلی مدارس کشور تا آخر هفته شنبه 17 اسفند برای کرونا

تعطیلی مدارس کشور شنبه 3 اسفند برای انتخابات (حوزه انتخابیه)

تعطیلی مدارس شنبه 3 اسفند برای انتخابات + لیست شهرهایی که فردا مدارسش تعطیل است را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس شنبه 3 اسفند برای انتخابات

با توجه به برگزاری انتخابات و قرار دادن مدارس به عنوان حوزه انتخاباتی روند شمارش آرا تا روز شنبه به طول خواهد انجامید و همین باعث شده که اموزش و پرورش مدارس حوزه انتخابیه را برای فردا شنبه 3 اسفند تعطیل کند.

تعطیلی مدارس کشور شنبه 3 اسفند برای انتخابات (حوزه انتخابیه)

گفته شده مدارسی که فردا به عنوان حوزه انتخابیه در حال رای گیری هستند فردا تعطیل خواهند بود و این تعطیلی شامل دو نوبت صبح و بعد از ظهر میباشد.

وزیر آموزش و پرورش در این باره گفته است که فقط مدارسی که به محل اخذ رای تبدیل شده میتوانند فردا را تعطیل کنند و در این تعطیلی شامل همه مدارس کشور نیست و عمومی نخواهد بود.

همچنین خبری که درباره تعطیل شدن مدارس به دلیل ویروس کرونا که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود کاملا کذب است و فقط شامل مدارس استان قم خواهد بود که شیوع ویروس کرونا در آن مردم را درگیر کرده است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا با توجه به ورود ویروس کرونا در کشور، تصمیم گیری و تعطیلی بر عهده شماست یا ستادی که تشکیل شده و اینکه این تعطیلی ها چگونه اعلام می شود، اظهار کرد: به دستور رییس جمهوری ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده که همه دستگاه‌های مرتبط در آن حضور دارند و بطور دائم اوضاع را رصد و تحولات را بررسی می کنند و با توجه به شرایط متناسب تصمیم می گیرند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *