تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 4 آذر 1402 به علت آلودگی هوا و بارندگی و آبگرفتگی معابر و سیل چهارم آذر تهران و البرز و کرج ، مشهد، خوزستان ، اهواز ، اصفهان ، بندرعباس ، سیستان و بلوچستان و زابل ، آبادان، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد، دماوند و فیروزکوه را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا شنبه 4 آذر 1402 مدارس تعطیل است؟

با توجه به آلودگی هوا در کلانشهرها و بسیاری از شهرهای صنعتی همچنین بارندگی های شدید باران و برف در برخی مناطق احتمال تعطیلی مدارس روز شنبه وجود دارد فعلا روز شنبه مدارس تعطیل نیست و هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس توسط مقامات آموزش و پرورش اعلام نشده است اما ممکن است که به دلیل الودگی هوا مدارس برخی از شهرها تعطیل شود .

تعطیلی مدارس تهران ، البرز ، کرج ، قزوین ، اصفهان ، همدان و اراک تا ساعاتی دیگر مشخص میشود.

آیا فردا شنبه 4 آذر 1402 مدارس تهران تعطیل است؟

با توجه به آلودگی شدید هوای تهران تا ساعتی دیگر درباره تعطیلی مدارس تهران و کرج تصمیم گیری خواهد شد.

– کارشناس هواشناسی از پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز در شهرهای پُرجمعیت مانند تهران، اراک، کرج و اصفهان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه ششم آذرماه از سمت شمال‌غرب و غرب وارد کشور می شود که تا پایان هفته شاهد بارندگی خواهیم بود.

فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز (جمعه سوم آذر) با عبور موجی از روی نیمه جنوبی کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، غرب اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعدوبرق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: انتظار می‌رود سواحل دریای خزر هم امروز بارش‌های پراکنده داشته باشند.

تعطیلی مدارس شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

در روزهای گذشته بارش باران باعث تمیز شدن هوای بسیاری از شهرها شده است اما امروز باز هم آلودگی هوا آسمان شهرهای بزگر را فرا گرفت و باز هم بحث تعطیلی مدارس را مطرح کرده است.

آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی مدارس کرج و اصفهان و مشهد

بعد از بارش های اخیر در تهران و اصفهان و مشهد و کرج برای ساعاتی هوا تمیز شد ولی بازهم آلودگی به آسمان شهر برگشت.

به گزارش ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز (پنجشنبه) با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۱ در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) در حالی است که با وزش باد و باران در ۴۸ ساعت گذشته وضعیت هوای تهران در وضعیت پاک قرار داشت.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته، شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۸۷ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۹ روز هوای پاک، ۱۷۵ روز هوای قابل قبول، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

تهران هفته آینده احتمالا تعطیل باشد

تابناک نوشت: تدابیری که ظاهرا مخالفت‌ها با اتخاذشان قوت گرفته تا جایی که هفته قبل در تهران با اوج گیری آلودگی هوا، کمیته اضطرار تشکیل جلسه داد و یکی از مصوباتش، دورکاری یک سوم کارمندان ادارات بود، اما چند ساعت بعد اعلام شد که مهر ابطال خورده است. وضعیتی که ممکن است در ساعات و روز‌های آتی هم رقم بخورد چراکه هوای پایتخت بعد از دو سه روز بارندگی، رو بهآلودگی گذاشته و این روند ادامه دارد…

پدیده‌ای که موجب می‌شود هوای آلوده (و البته گرم‌تر) که در دیگر ایام سال به دلیل جریان هم‌رفتی، اوج می‌گیرد و بالا می‌رود تا هوای خنک‌تر و البته تمیزتر از ارتفاعات بالا جایگزینش شود، در سطح زمین محبوس شود و در نتیجه غلظت آلاینده‌ها به حدی برسد که اوضاع کیفیت هوای شهر‌ها زرد، نارنجی و قرمز شود و حتی در مواردی از این هم فراتر برود و آژیر بحران به صدا در آید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *