تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  دوشنبه 7 آذر ماه 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا دوشنبه 7 آذر مدارس تعطیل است؟

با توجه با شاخص الودگی در شهرهای مختلف کشورمان فردا مدارس تعطیل نیست.

آلودگی هوا در برخی از شهرهای کشورمان حسابی مشکل ساز شده است و سلامتی مردم را به خطر انداخته است به خصوص دانش آموزان که هر روز باید به کلاس درس بروند و در معرض آلودگی هوا قرار دارند.

در روزهای گذشته آموزش و پرورش سعی  کرده که حدالامکان دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کنند و این تصمیم مشکلاتی را برای خانواده های دانش آموزان به وجود آورده است و نگران سلامتی فرزندانشان هستند.

شاخص آلودگی در برخی از شهرهای کشورمان به خصوص کلانشهرها بسیار بالا است.

تهران و کرج روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به علت آلودگی هوا تعطیل شدند.

در حالی که برخی از کلانشهرها همچون اراک و تبریز و اصفهان دارای آلودگی مشابه بودند اما مدارس تعطیل نشد.

درحال هنوز آموزش و پرورش تصمیمی برای تعطیلی مدارس اتخاذ نکرده است.

آموزش و پرورش مدعی است که برگزاری غیرحضوری کلاسها به کیفیت آموزش لطمه می‌زند و به همین دلیل سعی دارد که مدارس را به صورت حضوری برگزار کند.

متاسفانه با با سرد شدن هوا آلودگی در کشورمان تشدید شده و مسئولان راهکار بنیادی برای حل این مشکل ندارند و به جای اینکه کارخانه ها را تعطیل کنند اقدام به تعطیلی مدارس می کنند.

شاخص آلودگی ها

شاخص آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس فردا 7 آذر 1401

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مزینانی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده گشت و پایش های شبانه در حوزه کل استان که از طریق ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها و ستاد اداره کل اجرا می شود، افزود: هدف از انجام این گشت‌ها و پایش‌ها کنترل منابع آلوده کننده هوا و مقابله با تخلفات احتمالی به‌ویژه در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل هفته است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا