تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 16 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا تعطیلی است؟

خیر فردا مدارس باز بوده و بر خلاف شایعاتی که منتشر شده فردا مدارس تعطیلی نیست دانش اموزان مطابق هر روز باید به مدرسه بروند و در صورت عدم حضور غیبت خواهند خورد.

هرچند که در روهای اخیر الودگی و اغتشاشات و بیماری انفلونزا خانواده دانش اموزان را نگران کرده است اما با این وجود مدارس تعطیلی نیست و باید همه دانش اموزان فردا مطابق زمان معمول به مدرسه بروند.

توجه داشه باشید که آنفولانزا ممکن است با داشتن علائمی مانند آبریزش بینی، عطسه و گلودرد مشابه سرماخوردگی به نظر برسد. اما سرماخوردگی معمولاً به آرامی بروز می کند، در حالی که آنفولانزا به طور ناگهانی روی می دهد؛ و با اینکه سرماخوردگی می تواند آزاردهنده باشد، اما معمولاً آنفولانزا حس بسیار بدتری ایجاد می کند.

ویروس های آنفولانزا با سرفه، عطسه یا حرف زدن فرد مبتلا، به صورت قطراتی در هوا انتقال یابند. فرد می تواند با استنشاق مستقیم قطرات، یا لمس یک شیء – مانند تلفن یا صفحه کلید رایانه – میکروب ها را گرفته و سپس آنها را به چشم ها، بینی یا دهان خود منتقل کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *