تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد باران و آلودگی

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد باران و آلودگی

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند

با توجه به بارش باران و برف و آلودگی هوا در برخی از شهرهای کشور مدارس تعدادی از شهرهای کشور تعطیل اعلام شد برخری از مدارس روستایی استان مازندران و گیلان و گلستان و کردستان به دلیل بارش برف و سیلاب تعطیل شدند.

احتمال تعطیل مدارس اردبیل و تبریز فردا چهارشنبه 23 اسفند

بارش برف شدید و باران در تبریز و اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی باعث شد برخی از مدارس این استان تعطیل شود تا ساعتی دیگر اخبار دقیق وضعیت تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و غربی را اعلام خواهیم کرد.

اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 23 اسفند 1402 به دلیل باران و سیل و آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و صرفه جویی در گاز و انرژی و چهارشنبه سوری وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

آیا مدارس تهران فردا چهارشنبه 23 اسفند تعطیل است؟

مدارس تهران فردا چهارشنبه 23 اسفند ماه به علت آلودگی شدید هوا انتظار میرود تعطیل شود اما با توجه به اینکه در روزهای گذشته بارش باران سبب شده که آلودگی هوا کاسته شود فردا مدارس تعطیل نخواهد بود و دانش اموزان باید راهی مدرسه شوند.

در حال که برخی از دانش آموزان معتقد بودند فردا مدارس تهران باید تعطیل شود اما این اتفاق رخ نداد و فردا مدارس تهران باز است.

آیا مدارس مازندران و گیلان فردا چهارشنبه 23 اسفند تعطیل است

مدارس گیلان و مازندران احتمال دارد برای برخی از شهرهای این استان ها فردا چهارشنبه 23 اسفند تعطیل شود چرا که بارش باران در برخی از مناطق گیلان و مازندران باعث وقوع سیل شده است و به همین دلیل احتمال تعطیلی مدارس روستایی و برخی از شهرهای این استان ها وجود دارد.

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه 23 اسفند

مدارس اصفهان فردا چهارشنبه 23 اسفند ماه احتمال دارد به علت آلودگی هوا تعطیل شود  وضعیت سنجش کیفیت هوای در ایستگاه‌ها اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۱۱ ایستگاه سنجش آلودگی هوای متعلق به شهرداری اصفهان و دو ایستگاه سنجش اداره کل محیط‌زیست استان اکنون شاخص کیفیت هوا با عدد ۹۴ در شرایط سالم (زرد) بوده و آلاینده غالب ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون است.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی

با توجه به بارش های پیش رو در استان خراسان رضوی احتمال آبگرفتگی معابر و کاهش دما در سطح استان ، احتمال تعطیلی مدارس در مشهد برای روز سه شنبه قوت گرفته است . تا ساعاتی دیگر خبر قطعی وضعتی تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی اعلام خواهد شد.

شرایط بارش سنگین در خراسان جنوبی و خراسان رضوی را امروز خواهیم داشت. با توجه به پیش بینی بارش های سنگین احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه قوت گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *