تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد (جزئیات)

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا و سیل

اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402

مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف در برخی شهرها تعطیل شده است مدارس تهران و مشهد ، اراک ، اصفهان ، خوزستان و تبریز و همدان به علت آلودگی هوا احتمال دارد فردا تعطیل شود و تا ساعتی دیگر خبر قطعی وضعیت تعطیلی مدارس فردا را اعلام خواهیم کرد.

آیا مدارس سیستان و بلوچستان فردا یکشنبه 20 اسفند تعطیل است

مدارس سیستان و بلوچستان فردا احتمال دارد به علت بارش باران و سیل تعطیل شود و دانش اموزان فردا هم مثل امروز تعطیل شوند هنوز خبری در این باره اعلام نشده است و در صورت دریافت خبر جدید درباره تعطیلی مدارس فردا در این صفحه اعلام خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا و سیل

اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و صرفه جویی در گاز و انرژی وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

خبرهای تعطیلی مدارس تهران در روز 20 اسفند 1402 با توجه به بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در تهران سبب شد که محصلان از آموزش و پرورش درخواست کنند که مدارس تعطیل گردد،ولی هوای تهران سالم می‌باشد و به دلیل باران و بادی که در شب گذشته آمد هوا پاک است و فردا بیستم اسفند ماه مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها برگزار خواهند شد.

مدرسه‌های فردا در تهران برپا می‌باشد و بایستی محصلان به مدرسه بروند و هیچ گونه خبری از تعطیلی نیست.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا 20 اسفند

اطلاع رسانی تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۰ اسفند شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان بر طبق داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح جمعه ۱۹ اسفند با میانگین ۹۶ نمایانگر وضعیت زرد و قابل پذیرش می‌باشد.

فردا مدارس اصفهان برگزار می‌شود و هیچگونه خبری از تعطیلی نیست و تمام دانش آموزان بایستی سر کلاس حاضر شوند.

احتمال تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا یکشنبه ۲۰ اسفند

امروز اهواز رکورد آلودگی در کشور ایران را زده است و هوای ۲۳ شهر سالم و پاک می‌باشد.
امروز شاخص کیفی هوای هیچ یک از شهرها در وضعیت خطرناک «قهوه‌ای»، ناسالم «بنفش ژجایی ندارد و هیچ کدام از کلان شهرها از جمله روز قبل در موقعیت ناسالم «قرمز» ثبت نگردیده است.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و اردبیل فردا یکشنبه ۲۰ اسفند

در تبریز شاهد بارش برف و تگرگ بوده‌ایم، که احتمالاً فردا در این شهر مدارس تعطیل خواهد شد و اینکه بعضی از شهرهای استان آذربایجان شرقی با کولاک همراه با سیل می‌باشد و مدرسه‌ها بعضی از روستاییان نیز تعطیل می باشد.

تبریز نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی سبب بارش تگرگ و برف در شهر تبریز گردید.

با دقت به تشدید بارندگی‌ها در بعضی از شهرهای کشور ایران مدارس در روز بیستم اسفند ماه سال جاری احتمالاً تعطیل گردد. در بعضی از شهرها با دقت به بارش باران شاهد بارش برف نیز بودیم و اینکه در بعضی از شهرها بارش باران سبب وقوع سیل گردیده است.

احتمال تعطیلی مدارس اراک برای آلودگی هوا

احتمالاً مدارس اراک به خاطر آلودگی هوا تعطیل گردیده است شاخص آلودگی هوایی اراک نیز در حال حاضر ۱۳۹ می‌باشد و احتمالاً مدارس استان مرکزی و شهر اراک تعطیل باشند.

محصلان اراکی از آموزش و پرورش درخواست نمودند که مدارس در روز بیستم اسفند ماه تعطیل شوند.
آلایند مسئول در هوای شهرهای اراک و شازند، ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون می‌باشد. اراک یکی از هشت کلان شهرهای آلوده کشورمان محسوب می‌شود.

آیا مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۰ اسفند تعطیل است؟

با تشکیل و یا تشکیل نشدن جلسه کمیته اضطرار در مورد اینکه مدارس تعطیل شوند یا خیر، خبررسانی از طریق سایت ایران به چه صورت انجام می‌شود. شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان بر طبق داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح جمعه نوزدهم اسفند با میانگین ۹۶ نمایانگر وضعیت زرد قابل پذیرش می‌باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *