تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  یکشنبه 6 آذر ماه 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا یکشنبه ۶ آذر مدارس تعطیل است؟

با توجه به کاهش شاخص آلودگی هوا و بارش های پراکنده باران فردا یکشنبه 6 آذرماه مدارس تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند.

البته باید توجه کنید که ممکن است تا ساعات پایانی شب آلودگی ها ازایش یابد و مدارس تعطیل شود پس هر خبری اعلام شد در این صفحه درج میشود و اطلاع رسانی خواهد شد.

آلودگی هوا با سرد شدن هوا همیشه در کشورمان معضل شده است و مسئولان به جای اینکه کارخانه ها را تعطیل کنند مدارس را تعطیل میکنند و آلودگی همچنان ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر قانون طرح ترافیک را بنا میکنند که شاید از ترافیک و آلودگی ها کاسته شود اما از سوی دیگر اقدام به فروش طرح ها ترافیک میکنند.

با این روشها هیچگاه آلودگی هوا تهران و کرج را رها نمیکند و روز به روز جان مردم را به خطر می اندازد.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از سکون نسبی جو و ادامه آلودگی هوا و عدم وزش باد قابل ملاحظه و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از شنبه تا صبح یکشنبه(۵ تا ۶ آذر) در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران خبر داد.

در این راستا انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات درحد ناسالم برای گروههای حساس پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران، برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این شرایط جوی، اجتناب از تردد برای گروه‌های حساس بیماران تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ، مدیریت در تردد خودروهای آلاینده و همچنین کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده را توصیه کرد.

شاخص آلودگی هوا

تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس معمولاً در اختیار کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران است، که در محل و با مدیریت استانداری تهران برگزار می‌شود و این کمیته بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا تصمیم گیری می‌کند.

در زمان نگارش این مطلب شاخص هوا در اغلب مناطق استان تهران بیش از ۱۵۰ بوده و طبق قانون می‌بایست، شاهد تعطیلی و یا برگزاری مجازی مدارس باشیم، اما تاکنون کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل نشده و بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس نزدیک به صفر است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. جان مادرتون به هر کسی که می پرستید به اون خدا قسم تعطیل کنید
    هوا آلودست پسر من مشکل تنفسی داره نمیتونه نفس بکشه آلودگی سم براش و اگه مدرسه هم نره از درس هاش عقب میمونه تورخداااا تعطیل کنید چی میشه یک بار هم به حرف ما گوش کنید بابا شما بچهاتون رو تو این هوای آلوده واقعا می فرستید مدرسه؟ خب نه نمیفرستید تعطیل کنیدد

  2. خاک تو سر اداره کل هواشناسی تهران و تویی که مطلبو جمع کردی یه مشت بیشعور دارن برا ما تصمیم میگیرن . کدوم خری تو این هوا به این آلودگی میره بیرون گلوی من درد میگیره تو میای پاسخگو باشی حمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا