تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا 16 و 17 آذر 98

تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا (شنبه و یکشنبه) 16 و 17 آذر 98

تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا 16 و 17 آذر 98 به دلیل آنفلونزا را به همراه جزئیات کامل در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به دلیل شیوع بیماری آنفلونزا در برخی از استان های کشورمان مدارس این استان ها تعطیل اعلام شده اند که یکی از این استانها قزوین بوده که فردا و پس فردا 16 و 17 آذر تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا 16 و 17 آذر 98

علاوه بر استان قزوین استانهای سیستان و بلوچستان و همچنین استان اردبیل نیز این دو روز تعطیل اعلام شده است.

با توجه به این مشکلات آب و هوایی در ماه اذر بازار تعطیلات مدارس بسیار داغ است و در تا به حالا فقط سه چهار روز مدارس دایر بوده اند.

تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا 16 و 17 آذر 98

تعطیلی مدارس قزوین فردا و پس فردا 16 و 17 آذر 98

خیرالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعطیلی مدارس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا و تامین سلامت دانش آموزان و جلوگیری از انتقال ویروس این بیماری با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان استانی و برگزاری جلسات تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور کاهش انتقال عامل بیماری و رفع نگرانی خانواده های محترم مقرر شد تمامی مراکز پیش‌ دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و تمام مدارس استثنایی در تمامی مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان قزوین در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روزهای شنبه ۱۶ آذر و یکشنبه ۱۷ آذر ماه تعطیل است.

وی بیان کرد: همه مدارس در تمامی مناطق و نواحی در روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه دایر خواهد بود.

رحمانی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان و خبرگزاری های رسمی است و خانواده ها باید از این مراکز اخبار صحیح را کسب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *