تعطیلی مدارس و ادارات استان فارس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات استان فارس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها استان فارس شنبه 7 آبان 1401 با جزئیات کامل تعطیلی کل استان فارس و شیراز برای تشییع شهدای حادثه شاهچراغ را در این صفحه بخوانید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برنامه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل محبی پور اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا روز شنبه هفتم آبان ماه ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) با حضور مردم تشییع شود. خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند شهدای خود را در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تدفین کنند.

تعطیلی مدارس و ادارات استان فارس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات استان فارس شنبه ۷ آبان

با توجه به حادثه تروریستی روز گذشته در شیراز که منجر به شهادت 15 نفر از هموطنانمان شد استاندار این استان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد و روز شنبه 7 آبان 1401 را تعطیلی رسمی اعلام کرد و همه مدارس و ادارات و بانک ها تعطیلی خواهد بود.

داعش که مسئولیت این حمله تروریستی بر عهده گرفته است باعث شهادت 15 نفر از هموطنانمان شد در بین شهدا کودک و زن نیز دیده میشود.

عبدالعلی کریمی اظهار داشت: پیکر شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه با حضور گسترده مردم شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع خواهد شد.

وی گفت: پیش از این، از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در استان فارس عزای عمومی اعلام شده است.

غروب روز چهارشنبه (4 آبان 1401) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز 15 نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، 25 نفر را مجروح کرد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این گفت: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *