تعطیلی مدارس کشور سه شنبه 12 آذر 98 + لیست شهرها

تعطیلی مدارس کشور سه شنبه 12 آذر 98 + لیست شهرهایی که فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل خواهند بود را در ادامه این صفحه ببینید.

با فرا رسیدن فصل سرما وضعیت آلودگی هوا به طرز چشمگیری افزایش یافته است و مردم را در معرض بسیاری از بیماری های ریوی و قلبی عروقی قرار داده است که میتواند این بیماری های ناشی از آلودگی هوا سالهای زیادی گریبان مردم را بگیرد.

کلان شهرهای ایران در فصل سرمان با ساکن شدن هوا با آلودگی شدید مواجه میشوند شهرهایی از جمله کرج و تهران ،اصفهان ، مشهد ، سمنان ، اراک و همدان از جمله شهرهای صنعتی بوده که آلودگی هوا در این شهرها بیش از سایر شهرهای کشورمان است.

تعطیلی مدارس کشور سه شنبه 12 آذر 98

فعلا با توجه به ابری بودن هوا در سراسر کشور و احتمال بارش باران و پاکیزه شدن هوا هیچگونه احتمالی درباره تعطیلی مدارس در روز سه شنبه 12 آذر 98 اعلام نشده است و در صورتی که باران نیاید به احتمال زیاد شهرهای نامبرده شده وضعیت بسیار بدی خواهند داشت که در صورت اعلام خبر تعطیلی در این صفحه اعلام خواهد شد.

مدارس همدان و مشهد تعطیل است

مدارس تمامی مقاطع و دانشگاه های مشهد فردا ( سه شنبه) تعطیل شد.

🔹با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا سه شنبه ۱۲ آذرماه، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است. تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد فردا سه‌شنبه دوازدهم آذرماه تعطیل است.
کلیه مدارس استثنائی در مناطق ذکر شده نیز تعطیل می‌باشند.

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به علت برودت هوا در روز سه شنبه دوازدهم آذرماه خبر داد./ایرنا

تعطیلی مدارس کشور سه شنبه 12 آذر 98 + لیست شهرها

تعطیلی مدارس کشور سه شنبه 12 آذر 98 

آلاینده های هوا بیشتر ضرر و صده را به دستگاه تنفسی کودکان خواهد زد که این آسیب میتواند حتی با مرگ مواجه شود.

نوشیدنی برای پاک کردن ریه ها از آلودگی ها

ترکیب سیر و آویشن وروغن زیتون ریه ها ا از آلودگی هوا پاک میکند.

این ترکیب درمانگر باعث سم زدایی از ریه ها می شود. ترکیب خواص سیر با اثرات ضدعفونی کننده آویشن سلامت ریه ها را ارتقا می دهد.

مواد لازم سیر و آویشن برای پاکسازی ریه ها

  • سیر 10 حبه
  • آویشن تازه 3 شاخه
  • روغن زیتون به میزان لازم

این سه خوراکی را با هم ترکیب کرده و بخورید ا ریه های شما پاکیزه شوند و آلاینده هایی که به آن چسبیده از بین بروند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا