تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران ه شنبه 12 آذر 98 +جزئیات

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 +جزئیات

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 به دلیل الودگی هوا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

انباشه شدن آلاینده ها بر روی سطح زمین و افزایشه الودگی هوا باعث شده که بسیاری از مردم با مشکلات تنفسی مواجه شوند به خصوص کودکان و بیماران و افراد کهنسال بیشتر آسیب را به این دلیل متحمل خواهند شد.

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98

تعطیلات مدارس در روزهای اخیر باعث شده که مردم کمتر به بیرون از خانه بیایند و کودکان را در خانه نگه داشته تا حداقل کمتر از این هوای کثیف استشمام کنند.

برخیها منتظرند بدانند که آیا البرز (کرج) و تهران فردا سه شنبه 18 آذر 98 تعطیل است یا خیر!

هنوز هیچکدام از مسئولان ذیربط به تعطیلی مدارس فردا واکنشی نشان نداده اند و چیزی اعلام نشده چرا که هواشناسی اعلامم کرده که فردا موج جدیدی از بارندگی کشورمان را فرا خواهد گرفت که با توجه بارندگی هوای شهرهای کرج و تهران تمیز خواهد شد.

اگر فردا سه شنبه 18 آذر 98 بارندگی در تهران و کرج رخ ندهد به احتمال زیاد به دلیل تشدید آلودگی هوا مدارس تعطیل خواهد شد.

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 +جزئیات

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس تهران و کرج

با توجه به بارش های باران در روزهای اخیر کمی از آلودگی هوا در استان تهران و البرز کاسته شد اما متاسفانه به دلیل بی تدبیری برخی از مسئولین در راستای ساماندهی ترافیک این دو استان بازهم هجوم خودروهای شخصی که بیشتر تک صرنشین میباشند باعث شد که در مدت کوتاهی باز هم آلودگی هوا تشدید شد و روال آلودگی به همان سابق برگردد.

امیدواریم که هرچه سریعتر بارندگیها آغاز شوند تا از این وضعیت بلاتکلیفی و آلودگی های هوا نجات پیدا کنیم چرا که آلاینده های موجود در هوا به شدت آسیب فراوانی به سلامتی مردم وارد میکنند.

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 +جزئیات

بر اساس گزارشی از سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۴، آلودگی هوا در سال ۲۰۱۲ باعث مرگ ۷ میلیون انسان در سراسر جهان شده‌است.

آلودگی هوای داخل ساختمان و آلودگی هوای شهری در گزارشی از مؤسسه Pure Earth در سال ۲۰۰۸ به عنوان بدترین مشکلات آلودگی‌های سمی جهان شناخته شده‌است.

آلودگی هوا ممکن است طبیعی (مانند فعالیت آتشفشان‌ها)، یا مصنوعی (ساخته دست انسان) باشند. بیشتر آلودگی‌های مصنوعی ناشی از فعالیت وسایل نقلیه و کارخانه‌ها هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. اخه تواین هوا کی این مدرسه بیساحاب شده رو تعطیل نمی کنه بابا چی میشه فردا تعطیل کنین بابا خیلی هوا کسیفه میشه تعطیلش کنین بابا را میرم چشام خیلی قرمز میشه بابا چهارشنبه حداقل تعطیل کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *