تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران دوشنبه 11 آذر 98

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران دوشنبه 11 آذر 98

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران دوشنبه 11 آذر 98 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با توجه آلودگی هوا که در استان های البرز و تهران به وجود آمده و در روزهای گذشته شاهد تعطیلی مدارس این استانها بوده ایم بسیاری از مردم به دنبال آگاهی از وضعیت الودگی هوا در روز های آینده بوده تا از اخرین خبرهای مربوط به تعزیلیها باخبر شوند.

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران دوشنبه 11 آذر 98

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران دوشنبه 11 آذر 98

با فرا رسیدن فصل سرما باز هم وضعیت آلودگی هوا و ساکن شدن آلاینده ها در سطح شهر یکی از مهمترین مشکلاتی بوده که در کلان شهرهای کشورمان وجود دارد.

متاسفانه تولید خودرو های انبوه بی کیفیت و وجود کارخانه های صنعتی در شهرهای بزرگ از مهمترین دلایل آلودگی شدید در شهرهای کشورمان بوده است.

با توجه به اینکه در استانهای تهران و البرز (کرج) شدت الودگی هوا توجه به میزان جمعیت و وجود خودروهای انبوه بیشتر است مدارس این استانها در روزهای اخیر تعطیل اعلام شده اند.

هنوز درباره اینکه آیا فردا دوشنبه 11 آذر 98 مدارس چه استانهایی در کشورمان تعطیل خواهد بود خبری در رسانه های معتبر منتشر نشده است و به محض دریافت آخرین خبر از وضعیت تعطیلی مدارس در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

شدت باد فعلی گرچه کم است اما تا صبح ادامه دارد و بدین ترتیب تا صبح فردا آلودگی هوا در تهران زیاد نیست و شاخص آلودگی مناسب است.

اما مجدداً انباشت‌ آلاینده‌ها از صبح فردا آغاز شده و تا ‌صبح دوشنبه در پایتخت ادامه دارد و ‌هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

از بعد از ظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی در تهران، هوا مناسب‌تر می‌شود و دوشنبه شب و سه‌شنبه صبح در تهران بارش داریم.

انجمن مشترک مهندسین آلودگی هوا و کنترل آن، آلودگی هوا را به این صورت تعریف نموده است: “آلودگی هوا عبارت از وجود یک یا چند آلاینده در هوای آزاد مانند گازها، بخارات، گرد و غبار، بو، دود غلیظ و میست با کمیت، مشخصات و زمان ماند کافی که برای زندگی انسان، حیوان و گیاه خطرناک و برای اموال مضر باشد و یا به طور غیرقابل قبول مانع استفاده راحت از زندگی و اموال گردد”.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *