فیلم کامل/ تمرینات مشت زنی (هالک ایرانی) به سبک مایک تایسون

فیلم کامل تمرینات مشت زنی سجاد غریبی به سبک مایک تایسون

فیلم کامل/ تمرینات مشت زنی سجاد غریبی (هالک ایرانی) به سبک مایک تایسون توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با منتشر کردن فیلمی از تمرینات خود به سبک مایک تایسون اسطوره بوکس سنگین وزن جهان می باشد آماده سازی در برابر گروریل قزاقستانی مسابقه با این مبارز را بیان کرد.را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل/ تمرینات مشت زنی (هالک ایرانی) به سبک مایک تایسون

فیلم کامل/ تمرینات مشت زنی به سبک مایک تایسون

سجاد غریبی معروف به حال که ایرانی با منتشر کردن فیلمی از سمبلی لات خود به سبک مایک تایسون اسطوره بوکس سنگین وزن جهان می باشد فیلمی از تمرینات خود منتشر کرده برای آماده سازی در برابر گروریل قزاقستانی مسابقه با این مبارز را بیان کرد. در ویدیویی که مشاهده میکنید مربی ایشان در پشت صحنه می باشد.

شبکه مجازی هالک ایرانی در بین کاربران با اعتقاد به طنز بودن است و در حال تمرین مشت زنی قدرتی ایشان مانند تایسون به رقابت با حریفان خود می رود سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی در آذر ماه ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمد ولی ایشان بزرگ شده در شهر بوشهر می باشد انشان در حال حاضر مجرد است و از دانشگاه بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد و به خاطر شباهت عجیب و غریب و فیزیک بدنیش مانند اسطوره های مبارزه آمریکایی می باشد.

همچنین ببینید : بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی و همسر و خانواده اش عکس

قد سجاد غریبی ۱۸۸ و وزن ۱۸۰ می باشد سجاد غریبی در سال ۱۳۸۶ به باشگاه بدنسازی رفت و ورزش را شروع کرد و بعد از بدنسازی به بوکس علاقه زیادی داشت سجاد سجاد غریبی در گفتگو با خبرنگاری می گوید ورزش پاورلیفتینگ انجام می‌دهم سال ۱۳۸۰ به عنوان کردم و بعد از مسابقات انجام میدادم آسیب به ما هیچه پشت پای و یک مدت از ورزش سنگین دوری کردم.

همچنین ببینید : بیوگرافی گوریل قزاقستان حریف جدید هالک ایرانی اینستاگرام
سجاد غریبی عکس های منتشر کرده که در جنگ با سوریه خبر ساز شد او می گوید من مسلمان شیعه ام و با تمام قدرت مسلمان میمانم و به مسلمانها  هم کمک می کنم و برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و تا جایی که بتوانم از کربلا و از مسلمانان دفاع می کنم سجاد غریبی در سال ۲۰۱۷ در مسابقات کشتی کج ثبت نام کرد ولی او را رد صلاحیت کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *