فیلم کامل تمسخر معلولین در برنامه بگو بخند صداوسیما + واکنش ها

فیلم کامل تمسخر معلولین در برنامه بگو بخند صداوسیما + واکنش ها

ماجرای نمایش تحقیر و تمسخر معلولان در صدا و سیما

ویدیویی با عنوان تمسخر و تحقیر معمولان در صدا و سیما در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش های زیادی را در پی داشته است و آن عدم نظارت مسئولان صدا و سیما بر روی برنامه هایشان میدانند.

در برنامه بگو بخند که موضوع مسابقه تنلت شو برای استند آپ کمدین ها است و از شبکه نسیم پخش میشود یکی از شرکت کننده ها سعی میکرد که به صورت طنز رفتار معلولین را تقلید کند و داوران مسابقه نیز به آنها میخندیدند و این اتفاق آغاز اعتراض و عصبانیت کاربران شبکه های اجتماعی و بینندگان تلویزیون به این برنامه بود که مهمترین معترض رضا شیری خواننده پاپ بوده که دارای 3 خواهر معلول است.

فیلم کامل تمسخر معلولین در برنامه بگو بخند صداوسیما

فیلم کامل تمسخر و تحقیر معلولین در برنامه بگو بخند صداوسیما که با واکنش های زیادی همراه شده است شرکت کننده برنامه بگو بخند که از شبکه نسیم پخش میشود و موضوع استندآپ دارد اقدام به تمسر معلولان کرد که موجی از اعتراضات به وجود امد.

همچنین ببینید:

فیلم عصبانیت و بغض رضا شیری از صداوسیما برای تمسخر معلولین

این اولین بار نیست که در صداوسیما معلولین مورد تمسخر قرار میگیرد و چند بار دیگر چنین اتفاقی رخ داده بود.

فیلم عصبانیت و بغض رضا شیری از صداوسیما برای تمسخر معلولین

یکی از کاربران درباره این ویدیو نوشت واقعا چه فکر میکنند که ادای معلول شدن باعث خندیدن مردم میشه؟؟؟ الان توی خونه ای که معلول وجود داره و دارن این برنامه رو میبینن چقد احساس بد میکنن؟

کاربری دیگر نوشت صداوسیما دیگه صاحب نداره همه چهره ها رو از اونجا بیرون کردن و نشستن دارن معلولا رو مسخره میکنن! همین قد بی در و پیکر….

لازم به ذکر است مسابقه استعدادیابی بگو بخند به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا، کارگردانی شهاب عباسی….فصل اول مسابقه استعدادیابی بگو بخند به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا، کارگردانی شهاب عباسی با اجرای عبدالله روا و داوری بیژن بنفشه‌خواه، نعیمه نظام ‌دوست، هومن برق نورد و شهرام شکیبا در عرصه موسیقی، تئاتر، استنداپ و شعر از یکم فروردین تا ۴فروردین به صورت ویژه با حضور هنرمندانی از جمله: بهنام تشکر، یوسف صیادی، رضا شفیعی جم، امید جهان، جواد انصافی، و ….. ساعت ۱۲ بامداد به روی انتن رفت. و در ادامه این برنامه با حضور افراد شرکت کننده در زمینه استعدیابی به روی آنتن رفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *