توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است
توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است

توهین عجیب اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است

توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است توهینی عجیب از تیم رقیب پورتو درباره تمارض و پنالتی گرفتن مهدی طارمی که حسابی مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است را به همراه جزئیات در این صفحه ببینید.

توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی

باشگاه اسپورتینگ پرتغال که در حال حاضر یکی از رقبای اصلی تیم پرتو به شمار می‌آید و با فاصله شش امتیازی با پورتو به دنبال او برای قهرمانی است در اقدامی عجیب به مهاجم ایرانی این تیم اهانت کرده است و او را حقه باز خطاب کرده که آماده اجرای حقه های سیرک میباشد .

علت اهانت های این باشگاه به مهدی طارمی ترفندهای این بازیکن برای گرفتن پنالتی است که تا به حال پنالتی های زیادی را برای تیم پرتو از داور گرفته است

توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است
توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی او دلقک و شیاد است

این باشگاه مهدی طارمی را به عنوان بهترین هنرمند سیرک خطاب کرده است این حالت باشگاه اسپورتینگ باعث شد که هواداران تیم پورتو با واکنش نشان بدهند و توییتر باشگاه پورتو تیتر طارمی شاهزاده پارسی را منتشر کند.

این بیانیه واکنش‌های شدیدی را بین هواداران و رسانه‌های نزدیک به باشگاه پورتو در پی داشته است و بعضی از کاربران فضای مجازی در پرتغال آن را «نفرت انگیز» و «نژادپرستانه» دانسته‌اند.

بعضی از کاربران هم این موضوع را به ناراحتی اسپورتینگ از طارمی به دلیل عدم قبول پیشنهاد این باشگاه همزمان با ارائه پیشنهاد پورتو مرتبط دانسته‌اند و توانایی این بازیکن در گرفتن پنالتی که کمک زیادی به پورتو برای رسیدن به قهرمانی می‌کند.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار مطلبی توهین آمیز از یکی از هوادارانش در سایت رسمی خود، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال را به باد انتقاد گرفت و از عبارت‌های توهین آمیز و حتی نژاد پرستانه در بیانیه خود استفاده کرده است. در این مطلب که با هدف تخریب طارمی به خاطر گرفتن پنالتی‌ها در لیگ پرتغال صادر شده، از مهاجم ایرانی پورتو با عناوینی تحت عنوان «مار افسونگر»، «جاعل و متقلب» و «کلاهبردار» یاد شده است که از یک «سیرک» می‌آید! این بیانیه حتی ایران و فوتبال کشورمان را هم هدف گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *