فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان +واکنش ها

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا یکی از جدیدترین گستاخی های این بازیگر در جهت خوش رقصی و روشن فکری او برای رسانه های ضدانقلابی است او که حالا خود را سرباز گوش به فرمان رضا پهلوی معرفی میکند در اینستاگرامش به مقدسات توهین کرد.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون آن روی شیطانی خود را نشان داد و در اینستاگرام به ساحت مقدس حضرت زهرا اهانت کرد که واکنش های زیادی را به همراه داشت او قبلا نیز به مقدسات توهین کرده بود و باز هم کار کثیف خود را مرتکب شد و به مقدسات شیعیان اهانت کرد.

اهانت زشت به حمید فرخ نزاد به مقدسات

حمید فرخ نژاد که قبلا به امام زمان اهانت کرده بود حالا در اقدامی جدید به حضرت زهرا (س) توهین کرده و  اححساسات بسیاری از علما و مردم را جریحه دار کرده است برخی از کاربران در پیج اینستاگرام این بازیگر او را حتی به مرگ تهدید کرده و او را موجودی شیطان صفت و منفعت طلب خطاب نموده اند.

فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان +واکنش ها

حمید فرخ نژاد نشان داد که به هیچ دینی اعتقاد ندارد و به عبارتی به دین خدا کافر است و ادعا میکند که به همه ادیان احترام میگذارد.

فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا

فرخ نژاد چند ماهیست که به امریکا مهاجرت کرده و دیگر تصمیمی به بازگشت به ایران ندارد و برای همیشه از دنیای بازیگری کناره گیری کرده است.

خانواده فرخ نژاد سال‌هاست در آمریکا زندگی‌ می‌کنند. او سال ۱۳۹۷ علناً گفت که ماهانه ۱۰ هزار دلار برای خانواده خود می‌فرستاد.

فرار حمید فرخ نژاد

با فرض استمرار رویه مذکور، فرخ نژاد ماهانه حقوق بیش از ۵۰ کارگر ایرانی را برای پسر خود در آمریکا می‌فرستاد! این مبلغ در آمریکا نیز رویایی و ایده آل است. متوسط درآمد یک فرد در آمریکا بدون کسر مالیات ۵ هزار دلار است ولی فرخ نژاد معادل حقوق سه آمریکایی از ایران برای فرزند خود دلار می‌فرستاد.

فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان +واکنش ها

مشخص نیست فرخ نژاد از چه زمانی شروع به فرستادن دلار کرده است ولی اگر مبدا را سال ۱۳۹۷ در نظر بگیریم و این رویه تا شهریور ۱۴۰۱ ادامه یافته باشد، فرخ نژاد ۵۴۰ هزار دلار معادل ۲۱ میلیارد تومان به آمریکا فرستاده است!

او در سریال سقوط نقش یک مامور امنیتی را بر عهده داشت البته به نظر می‌رسد از بازی در این سریال پشیمان است و می‌خواهد با این مدل اظهارنظر‌ها این سریال توقیف شود تا چهره وی برای بازی کردن در نقش اپوزیسیون سفیدتر شود. از طرفی شنیده شده او به‌دلیل مشکلات قبلی که با پلتفرم فیلیمو داشته می‌خواسته خرده حسابش را با فیلیمو صاف کند تا این اثر توقیف شود و به آن خسارت بخورد.

فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان +واکنش ها

واکنش ها به توهین حید فرخ نژاد

علی فلاحتکار:
دیکتاتور اونیه که میگه ۸۰ میلیون ایرانی فدای بچه‌ا‌م. #حمید_فرخ‌نژاد

حامد شبانی:
تا مشخص شد علی کریمی توانست با اقداماتش ویزای امریکا بگیرد، حمید فرخ‌نژاد هم طی یک پست کثیف اینستاگرامی توهین و جسارت بی‌شرمانه به رهبر حکیم انقلاب نمود تا بتواند به فرزندانش بپیوندد.

سیدمحمود رضوی:
حمید فرخ نژاد بازیگر است و همزمان با اعتراضات نقش یک مأمور امنیتی را بازی می‌کرده و حالا با اتمام کار و دریافت دستمزد میلیاردی، به عنوان یک دیکتاتور در تلاش است با توهین به رهبری، جلوی پخش کار یک گروه چند ده نفره را بگیرد! او حالا هم نقش بازی می‌کند، تا آنطرف آب خریدار پیدا کند!

باران وکیلی:
آقای فرخ نژاد منظور شما از ملت، آن جماعت ده‌ها میلیونی سال ۹۸ در تشییع حاج قاسم و جماعت میلیونی چند ماه پیش سلام فرمانده است یا جماعت براندازی که در فراخوان‌هایشان پرنده پر نمی‌زد؟!

سیدمحمد صادق موسوی:
حمید فرخ‌نژاد همون کسی که در مصاحبه‌اش گفت: «۸۰ میلیون ایرانی مهم نیستن و می‌خوام اصلاً نباشن، اگر خم به ابروی بچه‌ام بیاد» حالا داره برای گرفتن ویزا تن به هر بی‌شرفی و خفت و پستی میده و در جدیدترین اقدام به رهبر انقلاب توهین کرده…

مصطفی وثو‌ق‌کیا:
حمید فرخ‌نژاد که این روز‌ها سودای آزادی به سرش زده برای آخرین فیلمی که قرار بود با نهاد دولتی فارابی کار کند ۵/۱ میلیارد تومان گرفته و یحتمل الان در اون ور آب داره برای آزادی شعار میده و به ریش همه می‌خنده.
سپیده زاغیان:
اون موقعی که گفتی ۸۰ میلیون جمعیت ایران فدای یه لحظه اخم پسرم باید می‌فهمیدیم جای تو ایران نیست!

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا