ماجرای توهین سریال نون خ به لباس تیم ملی ایران غوغا به پا کرد +فیلم

ماجرای توهین سریال نون خ به لباس تیم ملی ایران غوغا به پا کرد +فیلم

توهین سریال نون خ به لباس تیم ملی ایران غوغا به پا کرد اهانت یا شوخی مسئله این است…

یکی از قسمت های سریال نون خ برگزاری مسابقه فوتبال بین ده بالا و ده پایین حواشی زیادی را به وجود آورد.

ماجرای توهین سریال نون خ به لباس تیم ملی ایران غوغا به پا کرد +فیلم

ماجرای توهین سریال نون خ به لباس تیم ملی ایران

سعید آقاخانی سعی کرد شوخی با اسپانسر های تیم های فوتبال ایرانی کند که تبلیغات خود را به صورت درشت بر روی لباس بازیکنان فوتبال هک میکنند و برای همین لباس تیم ملی ایران را سوژه قرار داد و تعرفه غذای یک رستوران را بر روی آن درج کرده بود که برخی از علاقمندان به فوتبال این کار را توهین به لباس تیم ملی ایران دانستند.

فیلم را در زیر ببینید

هر چند که سعید آقاخانی صرفاً برای شوخی با اسپانسر های ورزشی ایرانی این کار را کرد و نیت دیگری نداشت اما برخی از علاقمندان به فوتبال ناراحت شده بودند.

البته کنایه سعید آقاخانی به اسپانسر های فوتبالی بیجا نیست چرا که در سال‌های گذشته دیده ایم زمانی که یک بانک و یا اپراتورهای تلفن همراه اسپانسر یک تیم می شدند به صورت درشت “برند” خود را بر روی لباس فوتبالیست ها درج می کردند و باعث گمراه شدن تماشاگران می شدند که مشخص نبود این لباس برای یک تیم فوتبال است یا تبلیغ یک برند تجاری می باشد

به هرحال سریال نون خ این شب ها توجه مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرده و موفق شده به تنهایی فضای شادی برای مردم به وجود بیاورد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *