ماجرای فیلم توهین مجری شبکه پنج به استقلال و فرهاد مجیدی چه بود؟

ماجرای فیلم توهین مجری شبکه پنج به استقلال و فرهاد مجیدی چه بود؟

تاریخ انتشار 21 مهر 1400 – Study time 4 minutes

ماجرای فیلم توهین مجری شبکه پنج به استقلال و فرهاد مجیدی چه بود؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نماید.

ماجرای فیلم توهین مجری شبکه پنج به استقلال و فرهاد مجیدی چه بود؟

ماجرای فیلم توهین مجری به استقلال

روز گذشته شبکه پنج سیما برنامه ای به نام سلام تهران بر روی آنتن پخش کرد که در آن مجریان برنامه شوخی با تیم استقلال و فرهاد مجیدی انجام دادند که با عصبانیت هواداران استقلال شد و محمد شعبانپور مجری این برنامه شوخی با استقلال و فرهاد مجیدی انجام داد که حواشی زیادی را به وجود آورد.

با توجه به حساسیت هواداران استقلال و پرسپولیس به تیم های مورد علاقه خود هرگونه شوخی یا بحثی درباره این تیم ها باعث ایجاد حواشی می شود که اینبار برای مجری برنامه سلام تهران شبکه ۵ به وجود آمده است.

فیلم را در زیر ببینید

اتهام سنگین دلالی به مجیدی در تلویزیون

اعتراضات به این مجری آنقدر زیاد شد که در نهایت آقای شعبانپور در ویدیویی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت به صورت رسمی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و همچنین در برنامه بعدی سلام تهران به هواداران استقلال و پرسپولیس گفت که این دو تیم مردمی بوده و بگذارند تا با آنها شوخی شود و اینقدر حساسیت نسبت به این تیم ها نداشته باشند

واکنش باشگاه استقلال

بعد از اعتراض گسترده هواداران استقلال در نهایت باشگاه استقلال اعلام کرد که می‌خواهد از آقای محمد شعبانپور به دلیل اهانت به استقلال و فرهاد مجیدی شکایت کند.

اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضایی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین طی شکایت نامه‌ای از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *