توهین همسر کیمیا علیزاده در کنفرانس مطبوعاتی به او +فیلم

توهین همسر کیمیا علیزاده در کنفرانس مطبوعاتی به او +فیلم

توهین همسر کیمیا علیزاده در کنفرانس مطبوعاتی به او +فیلم و جئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای توهین همسر کیمیا علیزاده به او

کیمیا علیزاده تکواندوکار حرفه ای کشورمان این روزها به صدر خبرهای ایران و جهان امده است او که اولین زن مدال اور ایران در المپیک بوده است حالا تصمیم گرفته که برای همیشه از ایران رفته و زیر پرچم آلمان به مسابقات خود ادامه بدهد

اتفاقی در سالهای اخیر برای ورزشکاران حرفه ای کشورمان کم رخ نداده که تصمیم گرفته اند ایران را ترک کرده و تغییر تابعیت بدهند.

حالا این خانم کیمیا علیزاده در کنفرانس مطبوعاتی خود برای نخستین بار بدون حجاب ظاهر شد و درباره اهداف خود با خبرنگاران صحبت کرد.

او زمانی که در حال صحبت کردن درباره اهداف خود و قهرمانی در جهان و المپیک بود همسرش که در کنارش نشسته بود زیر لب به او گفت نخور!

دانلود فیلم

این کلمه که از زبان همسرش بیرون آمد بازتاب گسترده ای را داشته است و بسیاری از کاربران و رسانه ها به این موضوع پرداخته اند که کیمیا علیزاده با تهدید همسرش مجبور شده ایران ترک کند.

توهین همسر کیمیا علیزاده در کنفرانس مطبوعاتی به او +فیلم

البته اینها همه حدس و گمان است و ممکن است اشتباهاتی باشد که رسانه های مرتکب شده اند.

برخی کاربران نیز بر این عقیده اند که وی میگه تکون نخور و برخی نیز عقیده دارند که احتمالا این ویدئو صداگزاری باشد . اما تاکنون واکنشی از سوی هیچ کدام نشان داده نشده است

پخش شدن این ویدئو در فضای مجازی با واکنش زیادی از سوی کاربران همراه بوده است.
در میان واکنش‌های مختلف بعضی از کاربران برای علیزاده ابراز تاسف کردند و او را قربانی مهاجرت و سیستم‌های پشت پرده دانستند.

علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک ۲۰۱۶ ریو، در دی ماه ۹۸ به کشور هلند مهاجرت کرده و قرار است در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خارج از پرچم ایران و در آلمان مبارزه کند وی که طی یک ماه اخیر در هلند به سر می برد قصد بازگشت به کشور را ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *