توهین کیهان به عبدالرضا کاهانی: این کارگردان ها در خاج گدایی و تکدی گری میکنند

توهین کیهان به عبدالرضا کاهانی: این کارگردان در خارج گدایی و تکدی گری میکند

توهین کیهان به عبدالرضا کاهانی: این کارگردان ها در خاج گدایی و تکدی گری میکنند

توهین کیهان به عبدالرضا کاهانی: این کارگردان ها در خاج گدایی و تکدی گری میکنند!

روزنامه کیهان در حمله عجیب عبدالرضا کاهانی کارگردان سرشناس کشورمان نوشت که این کارگردان در خارج از کشور تکدی گری و گدایی میکند.

توهین کیهان به عبدالرضا کاهانی

توهین زشت روزنامه کیهان در عبدالرضا کاهانی باعث شد که جنجال زیادی در فضای مجازی به وجود بیاید این روزنامه درباره ی عبدالرضا کاهانی نوشت: نوشته اتفاق عجیب و خنده دار این است که فیلمسازان ضد انقلابی که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد کانونی به نام فیلمسازان مستقل ایران را درست کرده اند که در خارج از کشور تشکیل شده و اصلاً چند سالی است که این کارگردان‌ها فعالیتی ندارند اکثر این افراد حتی برای علاقه مندان به سینما ناشناس هستند یکی از آنها عبدالرضا کاهانی بوده که بعد از ساخت چند فیلم بی معنی و ضعیف مهاجرت کرده است مهاجرت آنها برای موفقیت بود که شکست خورد حالا رسانه‌های وابسته به اسرائیل و عربستان سعودی از راه اندازی این کانون سخن می گویند که انگار شق القمر کردند در حالی که اصلا از آنها استقبالی صورت نگرفته است.

این به اصطلاح کانون، احتمالا طرح جدیدی توسط این فعالان سابق سینمایی است تا با فحاشی علیه ایران، از نهادهای امنیتی و سیاسی خارج از کشور، مبلغی دریافت کنند تا جبران ناکامی در کار هنری باشد.

همچنین ببینید: عبدالرضا کاهانی کیست بیوگرافی کامل

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *