توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد +عکس

توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد +عکس

توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما در تویتر درباره ماجرای خانواده علی دایی تویتی زد که جنجال برانگیز شد.

توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد

چند روز پیش همسر و دختر علی دایی سوار بر هواپیمای تهران و دبی شده بود که در بین راه توسط نیروهای امنیتی در فرودگاه کیش به زمین نشست و اجازه خروج آنها از کشور را ندادند و این اتفاق واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و بازتاب گسترده ای داشت.

توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد +عکس

بسیاری از رسانه ها و چهره های معروف از این اقدام انتقاد کردند و معتقد بودند که همسر علی دایی آنقدر از نظر امنیتی خطرناک نبوده که چنین تصمیمی برای توقف او گرفته شده است کاری که فقط برای عبدالمالکی در هواپیما انجام شده بود و هواپیمای او از آسمان متوقف شد و در ایران به زمین نشست.

همچنین ببینید:

واکنش ها

در بین واکنش های مختلف توییت آمنه سادات ذبیح پور در نوع خود بسیار متفاوت بود او در توییتر نوشت که دوران بزن دررو تمام شده و نام علی دایی را تگ کرد.

این توییت را مانند سادات ذبیح پور با واکنش برخی از روزنامه ها همراه شد.

مسعود فروغی سردبیر این روزنامه نوشت:

* به هر دلیل امنیتی یا سیاسی اجازه سفر همسر و دختر علی دایی به خارج از کشور داده نشده است. فرض اول اینکه دلیل دستگاه‌های تصمیم‌گیر متقن است، مثلا کدی امنیتی یا داده‌ای پنهان دارند که این سفر نباید انجام شود و جلوی آن در هنگام پرواز گرفته شده.

* فرض دوم اینکه تصمیمی که سفر آن‌ها را ناتمام گذاشت بر مبنای دلیلی قابل دفاع نباشد. آنچنان که اگر سفر انجام می‌شد سنگی از آسمان به زمین نمی‌آمد. چون خود علی دایی در ایران است و سفر دو عضو خانواده‌اش نمی‌تواند مشکلی درست کند.

* در همین ماجرای سفر خانواده علی دایی چه با فرض داشتن دلیل امنیتی چه با فرض نبود آن، کار پیچیده‌ای برای گفتگو با افکار عمومی داریم. به هر حال جلوی سفر دو عضو خانواده او به دوبی گرفته شده، دو نفری که اطلاعات عمومی درباره آن‌ها نشان دهنده حساسیت سفر نیست.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. چقدر پول گرفتید که این تهمت ها را می‌زنید!آخه پاچه خواری هم حدی داره !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا