فیلم / آمنه سادات ذبیح پور بازداشت و دستگیر شد

فیلم / آمنه سادات ذبیح پور بازداشت و دستگیر شد

آمنه سادات ذبیح پور دستگیر شد البته کسی که نام خود را آمنه سادات ذبیح پور معرفی کرده بود و اقدام به ارسال پیام تهدید به برخی از بازیگران زن کرده بود بازداشت شده است.

ماجرای دستگیری امنه سادات ذبیح پور

play-sharp-fill

چندی پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه آمنه سادات ذبیح پور گزارشکر صداوسیما  برای برخی از بازیگران و فعالان سینما پیامک‌هایی برای درخواست مصاحبه ارسال کرده که متن این پیام‌ها به زعم آنها تهدید تلویحی بوده است؛ مثلا در یکی از پیام‌ها نوشته بهتر است جواب بدهید!!

فیلم / آمنه سادات ذبیح پور بازداشت و دستگیر شد

حالا صداوسیما اعلام کرده کسی که این کار را انجام داده و با نام آمه سادات ذبیح پور پیام ارسال کرده است دستگیر شده است.

آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار متولد 1363 در تهران می باشد ، وی به دلیل تهیه گزارش های سیاسی بر علیه ضد انقلاب و شبکه های سعودی و صهیونیستی به شهرت رسیده است.

آمنه سدات ذبیح پور زمانی که 19 ساله بود وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد و از سال 1392 توانست به عنوان مجری خبری فعالیت کند . در سال 1393 خبرنگار پخش اخبار و سه سال بعد به طور رسمی به صدا و سیما پیوست .

آمنه سادات ذبیح پور در سال 1388 و ماجرا های فتنه به عنوان خبرنگار خیلی فعال بود و مستند گزارش های زیادی را تولید کرد ، همین موضوع باعث شده است ضد انقلاب در این سال ها همواره بر ضد او تبلیغ کنند و شایعات عجیب و غرب را برای او بسازند .

فیلم / آمنه سادات ذبیح پور بازداشت و دستگیر شد

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *