توییت احمدی نژاد برای آنجلینا جولی +عکس

توییت احمدی نژاد برای آنجلینا جولی +عکس

توییت احمدی نژاد برای آنجلینا جولی +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

توییت احمدی نژاد برای آنجلینا جولی

محمود احمدی نژاد که در چندسال اخیر حسابی در شبکه های اجتماعی فعال بوده این بار برای بازیگر سرشناس هالیوودی توییت زده است و به او پیشنهاد داده که با همکاری یکدیگر مشکلات و ناهنجاری های به وجود امده در دنیا را درست کنیم.

رئیس جمهور پیشین کشورمان که در زمان او شبکه اجتماعی تویتر فیلتر شد حالا با فیلترشکن وارد این شبکه اجتماعی شده و نقطه نظرات خود را به اشتراک میگذارد.

توییت احمدی نژاد برای آنجلینا جولی +عکس

ترجمه: “توییت احمدی نژاد خطاب به آنجلینا جولی/ با صحبت صريح شما درباره وجود تبعيض بنيادين در جهان موافقم.تبعيض ، فقر ، جنگ و نا امني محصول مديريت فعلی است .كه بر قدرت طلبی و سلطه جويی استوار است .جامعه انسانی نيازمند احترام ، صحبت ، همكاری و صداقت است. براي اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهيم كرد”

لازم به ذکر که احمدی نژاد چندی پیش با رادیو فردا که یکی از رسانه های ضد انقلاب است مصاحبه کرده بود.

محمود احمدی‌نژاد (زادهٔ ۱۳۳۵ در آرادان) سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ششمین رئیس‌جمهور ایران بود. وی همچنین از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ اولین استاندار اردبیل و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران بود. او هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران است.

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *