تیام شاهمرادی دختر مهدی شاهمرادی بازداشت شده است؟ ماجرای دستگیری

تیام شاهمرادی دختر مهدی شاهمرادی بازداشت شده است؟ ماجرای دستگیری

تیام شاهمرادی دختر مهدی شاهمرادی بازداشت شده است؟ ماجرای دستگیری تیام شاهمرادی که این روزها در شبکه های ضدانقلابی مطرح شده است.

تیام شاهمرادی دختر مهدی شاهمرادی بازداشت شده است؟ ماجرای دستگیری

ماجرای بازداشت تیام شاهمرادی

چند روز است که رسانه های ضد انقلابی از جمله شبکه ایران اینترنشنال مدعی شده که دختر بچه ای به نام تیام شاهمرادی فرزند مهدی شاهمرادی در اعتراضات اخیر بازداشت شده است درباره دستگیری او گفته شده که این دختر خردسال در اعتراض به دستگیری پدرش مقابل دادگستری به همراه کتاب های درسی حضور پیدا کرده و اقدام به تحصن نموده است.

واکنش دادستان ایلام

اما در این باره عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز ایلام اعلام کرده که این خبر کذب می باشد و ضرب و شتمی در کار نبوده و ادعای رسانه های ضد انقلابی دروغ است دادستان مرکز استان ایلام گفته که بررسی‌ها نشان می‌دهند که هیچگونه اعتراضی از سوی این دختربچه صورت نگرفته و ضرب و شتم او نیز دروغ است.

تیام شاهمرادی دختر مهدی شاهمرادی بازداشت شده است؟ ماجرای دستگیری

به گفته دادستان استان ایلام تکریم مردم و مراجعان همیشه در دستور کار قرار بوده و با عوامل منتشر کننده این اخبار کذب که باعث ملتهب و نگران شدن جامعه شده‌اند برخورد قاطع خواهد شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سهند نورمحمدزاده کیست ماجرای اعدام

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه به محض اطلاع از انتشار این خبر کذب، بلافاصله موضوع از طریق دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شده است گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی این دختربچه صورت نگرفته و ضرب و شتمی هم در کار نبوده است.

گفته شده، «تیام» ۱۴ روز است که در اعتراض به بازداشت پدرش مدرسه نمی‌رود و مقابل دادگستری این شهرستان می‌نشیند با کاغذی در دست که بر روی آن نوشته شده است: «دادگاه آبدانان مدرسه تیام شد.» او چشمش به راه است و منتظر پدر. اما طبق اخبار برخی رسانه‌ها ماموران امنیتی در پی تجمع خانواده بازداشت‌شدگان مقابل ساختمان دادگستری شهر آبدانان و همچنین پیوستن به تیام، با مردم و این کودک خردسال درگیر شده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *