تیپ خنده دار علیرضا دبیر (شلوار شیش جیب با تسبیح)

تیپ خنده دار علیرضا دبیر (شلوار شیش جیب با تسبیح)

تیپ خنده دار علیرضا دبیر (شلوار شیش جیب با تسبیح) که او را شبیه پسران لات سر کوچه کرده است.

تیپ خنده دار علیرضا دبیر

روز گذشته تصویری از علیرضا دبیر در شبکه های اجتماعی منتشر شد که حسابی وایرال شده است تیپ عجیب علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مورد انتقادات زیادی قرار گرفت او که برای استقبال از یک مسئول کشتی یک کشور خارجی رفته بود انتشار تصویری از پوشش او حسابی جنجال ساز شده است.

تیپ خنده دار علیرضا دبیر (شلوار شیش جیب با تسبیح)

لازم به ذکر است که علیرضا دبیر چندی پیش گفته بود نباید شعار مرگ بر آمریکا فراموش شود. بعد از این صحبت های علیرضا دبیر بسیاری از رسانه های خارجی به او گفتند پس چرا گرین کارت آمریکا داری؟

علیرضا دبیر هم در پاسخ گفت «هفت سال پیش گرین کارتم را پس دادم و گفتم از کشورتان خوشم نیامد.»

سایت فاکس‌نیوز آمریکا هفته گذشته با انتشار گزارشی اعلام کرد که علیرضا دبیر از ۲۰ سال پیش گرین‌کارت آمریکا را در اختیار دارد با این حال شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد. اخیرا ویدئویی از دبیر منتشر شده است که تاکید دارد که شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد اما مهم است که این موضوع را در عمل نشان دهند.

این حواشی در حالی ایجاد شده است که تیم ملی کشتی ایران قرار است ۲۳ بهمن ماه به آمریکا برود و مسابقه‌ای دوستانه با تیم ملی این کشور داشته باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *