ثبت نام سهام عدالت نوزادان متولدین ۱۴۰۲ برای مبلغ 2 میلیون تومانی

ثبت نام سهام عدالت نوزادان متولدین ۱۴۰۲ برای مبلغ 2 میلیون تومانی

ثبت نام سهام عدالت نوزادان متولدین ۱۴۰۲ برای مبلغ 2 میلیون تومانی

خبر سهام عدالت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای نوزادان متولد ۱۴۰۲ از اخباری بوده که در فضای مجازی منتشر شده است.

ثبت نام سهام عدالت نوزادان متولدین ۱۴۰۲

نمایندگان مجلس دولت را موظف می‌کنند که به ازای هر فرزندی که در سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ متولد می شود مبلغ دو میلیون و دویست هزار تومان به خانواده او اهدا کنند و این مبلغ همچون سهام عدالت سالی دو بار به خانواده ها واریز خواهد شد.

گفته می شود این اقدام یکی از روش های تشویق فرزند آوری در سال جدید میباشد و ماهانه دولت مکلف است  هر ماه دو درصد از یک دوازدهم هزینه های جاری شرکت های دولتی و بانکها و موسسات انتخابی وابسته به دولت را برای نوزادان متولد شده در سال ۱۴۰۲ اختصاص دهد.

از منابع این محل، دولت مکلف به اجرای ماده ۱۱ قانون جوانی جمعیت براساس سازوکار اجرایی که وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیات وزیران رسانده است، خواهد بود. بر این اساس به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۲ متولد خواهد شد، مبلغ ۲۲ میلیون ریال تا سقف ۲۲ هزار میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۰۴۲۵ جدول شماره ۵ این قانون صرفاً جهت خرید واحدهای صندوق سرمایه گذاری معامله در بورس به نام فرزند اختصاص می‌یابد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *