جان استون خواننده بریتانیایی کیست؟

جاس استون خواننده بریتانیایی کیست؟ + بیوگرافی

جاس استون خواننده بریتانیایی بوده که سالهاست در زمینه خوانندگی و نوازندگی فعالیت میکند و از طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار میباشد که بیوگرافی این هنرمند در ادامه این بخش از مجله شبونه میپردازیم.

جاس استون خواننده بریتانیایی کیش | بیوگرافی جاس استون و ماجرای بازداشت و دیپورت

او متولد 11 آوریل 1987 در شهر دوور انگلستان میباشد او خواننده، ترانه سرا و بازیگر انگلیسی است.

سالهای نوجوانی اش را در آشیل ، یک روستای کوچک در نزدیکی کالومپتون در دون، گذراند .

او سومین چهار فرزند متولد وندی (اسکیلین) و ریچارد استوکر است.

پدرش مالکیت تجارت و صادرات میوه و مهره را دارد

مادر او تا اکتبر 2004 به عنوان مدیر سنگ فعالیت می کرد.

دیپورت و بازداشت جاس استون خواننده بریتانیایی در تهران

شروع موسیقی

جاس استون در اواخر سال 2003 با نام آلبوم نخستین پلاتین خود، The Soul Sessions ، که در لیست انتخابی جایزۀ جی جی 2004 قرار گرفت، به شهرت رسید.

آلبوم دوم او، همانند چند پلاتین ذهن بدن و روح (2004)، بر روی نمودار آلبوم بریتانیا به مدت یک هفته قرار گرفت و دهمین آلبوم ” You Had Me ” را به دست آورد.

جاس استون خواننده بریتانیایی در کیش | بیوگرافی جاس استون و ماجرای بازداشت و دیپورت

هر دو آلبوم و تک در سال 2005 جایزه گرمی را دریافت کرد ، در حالی که جاس استون برای بهترین هنرمند جدید نامزد شده بود و در نظرسنجی منتقدان موسیقی سالانه سالانه بی بی سی ، سال 2004 ، در پنجمین عنوان پیشگامانه موفقیت در رتبه پنجم قرار گرفت

 

جاس استون جوانترین خواننده زن بریتانیا شد تا فهرست آلبومهای بریتانیا را به دست آورد.

سومین آلبومش سنگ بوده که در ماه مارس سال 2007 منتشر شد،و برنده جایزه RIAA شده و رتبه دوم را برای یک هنرمند انفرادی بریتانیا در بیلبورد 200 به دست آورد و اولین آلبوم برتر پنج سنگ در ایالات متحده شد.

فعالیت های دیگر جاس استون

در مارس 2005، به عنوان سخنگوی شرکت پوشاک Gap نامگذاری شد و بازیگر سارا جسیکا پارکر جایگزین شد. [35] او در یک تبلیغ تلویزیونی برای آن زنجیره فروشگاه ظاهر شد و در سال 1958 آهنگ « زمان شب زمان مناسب » (با عنوان “زمان مناسب”) رای چارلز را پخش کرد.

عکس های جاس استون خواننده بريتانيايي در کیش

بازداشت و دیپورت در ایران

جاس استون در پستی که در اینستاگرام خودش منتشر کرده، نوشته در ادامه برنامه تور جهانی خودش،‌ به ایران وارد شده ولی قصد برگزاری کنسرت نداشته است.

همچنین ببینید:

جاس استون گفته که می‌دانسته برگزاری کنسرت موسیقی زنان در ایران غیرقانونی است و قصد تغییر سیاست‌های کشورهایی که به آن سفر می‌کند را ندارد ولی مقام‌های ایرانی حرف او مبنی بر عدم برگزاری کنسرت را باور نکرده‌اند.

جاس استون پس از ورود به فرودگاه کیش، برای تغییر نظر ماموران فرودگاه با آنها گفت‌و‌گو می‌کند ولی این گفت‌و‌گو به نتیجه نمی‌رسد و او یک شب بازداشت می‌شود و روز بعد هم دیپورت می‌شود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا