جانی دپ ایرانی کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

بدل ایرانی جانی دپ کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

امین ثالث بدل ایرانی جانی دپ که شباهت بسیار زیادی با این بازیگر هالیوودی دارد شباهت چهره او با جانی دپ انقدر زیاد است که مورد توجه رسانه های خارجی نیز قرار گرفته است او بسیاری از کاربران فضای مجازی به اشتباه انداخته است و خیلی ها نمیتوانند تشخیص دهند که عکس های او بدل هستند و شخص جانی دپ نیست.

در ایران بدل های زیادی وجود دارند از لیونل مسی گرفته تا کریستیانو رونالدو و آنجلینا جولی که شباهت آنها جالب توجه میباشد حالا باید با بدل جانی دپ هم آشنا شویم چرا که در فضای مجازی به زودی اخبار بیشتری از وی خواهیم شنید.

بدل ایرانی جانی دپ کیست همراه با اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام و ماجرای شباهت با جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی را در این صفحه ببینید.

بدل ایرانی جانی دپ کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

جانی دپ ایرانی کیست

شهرت و معروفیت یکی از پدیده های مهم برای برخی از افراد می باشد بسیاری از افراد دوست دارند که به یک چهره شناخته شده در بین مردم تبدیل شوند شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر این بستر را برای بسیاری از علاقه مندان به شهرت فراهم کرده است.

امین ثالث با تنها آیدی اینستاگرامش با عنوان dr.aminsales در شهر تبریز متولد شده و این روزها به علت شباهتش با بازیگر مطرح هالیوودی با نام جانی دپ در مراسم عزاداری سر و صدایی را به پا کرده است.

اما برخی دوست دارند که چهره و سیمای خود را شبیه یک بازیگر یا یک فوتبالیست خاص کنند و از این طریق مورد توجه قرار بگیرند تا به حال افراد زیادی را دیده ایم که به عنوان بدل ظاهر شده‌اند از بدل کریستین رونالدو گرفته تا لیونل مسی و آنجلینا جولی که در کشورمان به شدت مورد توجه قرار گرفتند.

جانی دپ ایرانی کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

حالا شخصی که شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی دارد توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است پوشش و چهره این شخص شباهت زیادی با جانی دپ دارد.

او نخستین بار در یک مراسم عزاداری در ماه محرم دیده شد که تصاویرش را به شدت در فضای مجازی وایرال گردید حالا این شخص در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از مردان دوست دارند بدانند که او کیست و در چه حرفه ای فعالیت میکند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

بیوگرافی کامل امین ثالث جانی دپ ایرانی
بدل ایرانی محمد صلاح کیست؟
رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی کیست؟

شاید به جرات گفت که او شباهت بسیار زیادی به جانی دپ داشته و از همین رو خیلی زود مورد توجه قرار گرفته است من در آینده پیج اینستاگرام به فالوور های بسیار زیادی را به دست خواهد آورد.

بازیگری یکی از آن حرفه هایی است که برای تکمیل آن به زمان و انرژی زیادی نیاز است. حتی بازیگران شناخته شده نیز هرگز دست از کار بر روی هنر خود نمی کشند، و این کار را بسیار دشوارتر از آن چیزی است که افراد خارج از صنعت می دانند. به همین دلیل، هر فیلمی تمام تلاش خود را می کند تا افراد مناسب برای خلق و به تصویر کشیدن شخصیت های خود را بیابد.

جانی دپ ایرانی کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

با وجود این، هر چند وقت یک‌بار، کسی که هیچ هنر بازیگری ندارد خود را شبیه یک بازیگر معروف میکند و به شهرت میرسد. این جور چیزها به طرق مختلف اتفاق می‌افتد، و هرگاه افرادی که بازیگر نیستند، خود را در حال کار بر روی یک مجموعه فیلم بیابند، داستان جالبی به همراه دارد.

  • جانی دپ ایرانی: اسم کاملم امین محمودپورثالث هستش اما اکثرا ثالث صدام میکنن.

رشته‌ی تحصیلیتون چیه؟

  • جانی دپ ایرانی: دانشجوی پزشکی بودم اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری خودم نتونستم ادامه بدم تا دو ماه پیش هم مشاور کنکور بودم… اما به دلیل گسترش شغل دومم دیگه مشاوره‌رو هم فعلا کنار گذاشتم و توی بازارهای مالی فعالیت دارم.

جانی دپ ایرانی کیست +اینستا و بیوگرافی و پیج اصلی اینستاگرام

برخورد مردم با شما و شباهتتان با جانی دپ چجوری بوده؟

  • جانی دپ ایرانی: خیلی وقته مردم میگفتن شبیه جانی دپی ریش نگه می‌داشتم، موهام کوتاه بود… میگفتن شبیه نقش پروفسور جانی دپی😅همیشه کلاسیک می‌پوشم و عاشق اکسسوری ام خیلی‌ها بابت عینک که همیشه میزنم میپرسن… من عینک زیاد دارم چون چشمام به نور حساسه و اذیت میشه بعضی از عینک هام هم شبیه عینکای جانیه

با دنیای سینما آشنا هستید؟

  • جانی دپ ایرانی: ادعای سینمایی و بازیگری ندارم چون در تخصصم نیس… اما پاش بیفته از بازیگری بدم نمیاد… از مردم هم تشکر میکنم که تو این مدت بهم لطف داشتن و ابراز محبت کردن حتی عزیزانی که سعی کردن جو رو منفی جلوه بدن ممنونم از تک تکشون

نظرتون در مورد کلیپی که وایرال شده و حضورتان در عزاداری چیست؟

  • جانی دپ ایرانی: این کلیپ و عکس توی مراسم عزاداری پخش شده عمدی نبوده قبلا عکسم توی ورزشگاه یادگار امام تبریز هم پخش شده بود بعضی از عزیزان تعجب میکنن که چطوری میشه من هم عزاداری بکنم در حالی که عاشق امام حسینم و هر روز این روزا توی موکب خودمون شبانه روز نوکری امام حسین رو میکردم اما امسال موکب رو نتونستیم برپا کنیم و دلم گرفته بود و رفتم عزاداری سر کوچمون.

چند سالتونه؟

  • جانی دپ ایرانی: 29

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *