جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به علت خیانت

جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به علت خیانت

جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به علت خیانت و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جنیفرلوپز بازیگر و خواننده و مدیلنگ معروف امریکایی که چند سالی با الکس رودریگز وارد رابطه شد امروز خبر رسید که از هم جدا شده اند و علت آن خیانت الکس رودریگز به او بوده است و همین باعث شده که جنیفر برای همیشه او را از زندگی خود کنار بگذارد.

جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به علت خیانت

جدایی انها جنجال زیادی را در رسانه ها و فضای مجازی به وجود آورد به گونه ای که بسیاری از  کاربران به صفحه اینستاگرام الکس رودریگز رفته و از او به شدت انتقاد کردند .

همچنین برخی از کاربران و طرفداران جنیفر نیز به پیج اینستاگرام این بازیگر رفته و از او دلجویی کردند و این بازیگر را دلداری دادند.

پیج سیکس در گزارشی اعلام کرده جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده و بیزنس وومن موفق ۵۱ ساله، پس از دو سال از الکس رودریگز، ورزشکار ۴۵ ساله امریکایی و قهرمان بیسبال، از یکدیگر جدا شده اند و نامزدی خود را لغو کرده اند.

آنها نامزدی خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند اما به دلیل بحران همه گیری کرونا، دو بار مراسم ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت جدا شده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *