فیلم جشن تولد ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران در سریال خط قرمز با لباس زنانه

فیلم جشن تولد ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران در سریال خط قرمز با لباس زنانه

جشن تولد ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران در سریال خط قرمز با لباس زنانه که جنجال ساز شد.

فیلم جشن تولد ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران در سریال خط قرمز با لباس زنانه

ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران در سریال خط قرمز تصویری جدید از خود به اشتراک گذاشته که حواشی زیادی را به وجود آورد.

جشن تولد ایمان اشراقی بازیگر نقش کامران

ایمان اشراقی با لباس زنانه در اینستاگرام تصویری از جشن تولد خود را به اشتراک گذاشت این بازیگر متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ بوده و علاوه بر بازیگری در عرصه پزشکی نیز فعالیت حرفه‌ای دارد ایمان اشراقی در سریال خط قرمز ایفای نقش پرداخت و نقش کامران را برعهده داشت.

سریال خط قرمز سکوی پرتاب بازیگران جوان به سینما بود اما از ایمان اشراقی خبری نبوده و سعی کرد از بازیگری فاصله بگیرد و به سراغ پزشکی برود خط قرمز توسط آقای قاسم جعفری کارگردانی شد و از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۸۹ روی آنتن رفت و بارها از شبکه آی فیلم و شبکه های مختلف صدا و سیما بازپخش شده است.

در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت دوست و سروش گودرزی و پویا امینی و شهرام عبدلی و مجید مشیری بازی می کردند پوشش جدید و عجیب ایمان اشراقی این روزها در شبکه های اجتماعی واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است که در این صفحه مشاهده می کنید.

چند نوجوان که هر یک برای فرار از مشکلات زندگیشان، از خانه فرار کرده، دور هم جمع می‌شوند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ها و خواسته‌های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم می‌گذارند، سفری با حوادث ناگوار …

ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *