تصاویر جشن تولد بهناز جعفری در بالای برج میلاد روی آسمان

تصاویر جشن تولد بهناز جعفری در بالای برج میلاد روی آسمان که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بهناز جعفری جشن تولد خود را بالای برج میلاد و در آسمان گرفت و تصاویر ان را در صفحه اینستارام خود به اشترام گذاشت که مورد توجه قرار گرفته است.

تصاویر جشن تولد بهناز جعفری در بالای برج میلاد

بهناز جعفری متولد 25 مرداد سال 1353 در شهر تهرانبوده و سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد و فیلم ها و سریالهای  زیادی بازی کرده است این بازیگر به بیماری ام اس مبتلا میباشد.

تصاویر جشن تولد بهناز جعفری در بالای برج میلاد روی آسمان

اولین فیلمی که در آن بازی کرده است فیلم روسری آبی میباشد که در سال 1373 بر روی پرده سینما رفت و خانم جعفری نقش کوچکی در این فیلم بازی کرد.

اما جالب است بدانید که او حضوری کوتاهی در فیلم خانه ای روی آب داشته و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را در بیستمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کند فیلمی که توسط بهمن فرمان آرا کارگردانی شد.

خانم جعفری همچنین اولین بار در تئاتر سلطان مار اولین گام خود را در تئاتر برداشت این نمایش توسط خانم گلاب آدینه کارگردانی شد و در سال 1372 به اجرا درامد و در نمایش های کاگردانان معروف مانند بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … هم ایفای نقش کرده است.

بازیگری جدی‌ترین مقوله زندگی بهناز جعفری است. این موضوع را نه‌تنها از نقش‌آفرینی‌هایش در قاب تلویزیون یا پرده سینما بلکه از خلال صحبت‌هایش هم می‌توان فهمید. این موضوع برایش تعارف‌بردار نیست، برای همین هم وقتی در سال93 از زبان پزشکش شنید که به بیماری ام‌اس مبتلا شده، خم به ابرو نیاورد و مصمم فعالیت‌هایش را دنبال کرد. او یکی از سخت‌ترین نمایش‌های زندگی‌اش «اتاق ورونیکا» را در این ایام بازی کرد و از پای ننشست. بهناز جعفری که این روزها پاسداشت 20سال فعالیت او نیز در چهارسو برگزار شد، از آن دست بازیگرانی است که همه‌جوره برای نقش‌هایش زحمت می‌کشد.

تصاویر جشن تولد بهناز جعفری در بالای برج میلاد روی آسمان

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا