فیلم و عکس جشن تولد حسین کنعانی زادگان و کیک تولد کنعانی زادگان

فیلم و عکس کیک جشن تولد حسین کنعانی زادگان کیک اتوبوس

فیلم و عکس جشن تولد حسین کنعانی زادگان و کیک تولد کنعانی زادگان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جشن تولد حسین کنعانی زادگان

حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی کشورمان که چندی پیش به دلیل ویس جنجالی خبرساز شده بود روز گذشته توسط بازیکنان تیم ملی ایران جشن تولدی برای او گرفته شد حسین کنعانی زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر بوده که دیروز تولد او بود .

فیلم و عکس جشن تولد حسین کنعانی زادگان و کیک تولد کنعانی زادگان

یکی از نکات مهمی که در جشن تولد حسین کنعانی زادگان وجودداشت کیک تولد او بود که به شکل اتوبوس در آمده بود و بر روی آن نوشته شده بود که اینجور جاها نیا.

کیک تولد این فوتبالیست به خاطر وویسی بود که در فضای مجازی منتشر شد و برایش دردسرساز شد کنعانی زادگان چند سالیست در تیم ملی کشورمان حضور دارد و به عنوان مدافع عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و به همین دلیل ویس جنجالی او باعث نشد که از تیم ملی حذف شود کنعانی زادگان فوتبال خود را در تیم پرسپولیس در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و موفق شد با درخشش در این تیم به تیم ملی کشورمان راه پیدا کند و سابقه بازی در تیم‌های استقلال و سایپا و ماشین سازی و الاهلی قطر را در کارنامه دارد و در حال حاضر در تیم الاهلی بازی می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعاً اوج وقاحته که یه همچنین کیکی درست میکنید واون کار کثیف این بازیکن رو یادآوری میکنید،همتون مثل همید.
    حتماً بعدشم دعوتش کردید تو اتوبوس تیم ملی.خاک برسرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *