فیلم کامل جشن تولد مهناز افشار و تولد 45 سالگی مهناز افشار را ببینید

فیلم کامل جشن تولد مهناز افشار و تولد 45 سالگی مهناز افشار را ببینید

فیلم کامل جشن تولد مهناز افشار و تولد 45 سالگی مهناز افشار را ببینید

مهناز افشار به مناسبت تولد 45 سالگی اش ویدیویی را به اشتراک گذاشت

فیلم کامل جشن تولد مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد که تاکنون در بسیاری از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی به نقش آفرینی پرداخته است او در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و دارای دو برادر بزرگتر از خود میباشد.بعد از گذراندن دوران دبیرستان و گرفتن دیپلم در رشته تجربی علاقه مند بود ابتدا در دانشگاه رشته معماری بخواند ولی در رشته دیگری (تربیت بدنی) قبول شد.

در نهایت او بعد از گرفتن دیپلم با شرکت کردن در یک کلاس خصوصی توانست رشته تدوین را یاد گرفته و در این رشته به تحصیل پرداخت و بعد از مدت ۴ سال توانست دیپلم خود را در یک موسسه غیر انتفاعی بگیرد.

شروع دوران بازیگری مهناز افشار با بازی در یک مجموعه تلویزیونی به نام عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ شروع شد و بعد از آن توانست با بازی در فیلم دوستان اولین تجربه خود را در بازی در یک فیلم سینمایی کسب کند // در این فیلم سینمایی که داستان دو جوان عاشق را روایت می کند به نقش آفرینی در کنار بهرام رادان پرداخت و توانست به عنوان یک بازیگر تازه وارد در عرصه سینما به خوبی بدرخشد.

یکی دیگر از فیلم هایی که او بعد از آن توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند فیلم آتش بس و بازی در کنار محمدرضا گلزار بود؛ این فیلم در سال ۱۳۸۴ ساخته شد و در سینما به نمایش در آمد و داستان یک زن و شوهر عاشق را روایت می کند که دائماً با هم در حال دعوا هستند و در نهایت توسط یک روانشناس به آشتی می رسند.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین آشنا و ازدواج کرد.محمد یاسین رامین که فرزند علی رامین است که در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در دوره دوم وزیر فرهنگ و ارشاد آن دولت بود.آنها بعد از ازدواج صاحب یک فرزند دختر به نام لیانا شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *