جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا

جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا

جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر را به همراه واشی در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ریحانه پارسا در جشنواره فجر

نشست خبری فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با عوامل و بازیگران این فیلم برگزار شد که مهمترین حاشیه آن حرکات جالب ریحانه پارسا بود که توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرد.

ریحانه پارسا جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا

ژست های او در نشست خبری باعث شد که عکاسان آنها را شکار کند و در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

این خانم بازیگر که با درخشش در سریال پدر توانست به شهرت فراوانی برسد حالا در فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 در کنار پژمان جمشیدی و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته است فیلمی طنز که به دلیل استقبال مردم از قسمت یک آن کارگردان را مجاب کرد قسمت دوم آن را هم با موضوعی دیگر بسازد.

ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ناز و عشوه ریحانه پارسا

خانم پارسا که همیشه به دلیل پوشش های جنجال مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد در این نشست خبری نیز با ژست ها و حرکات خاص باعث شد بار دیگر سوژه رسانه های خبری قرار بگیرد.

فیلم عشوه های ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر

دانلود این فیلم

این خانم در ادامه صحبت هایش درباره تأثیر بازی در سریال پدر در شهرت زودهنگامش گفت: بارها در جمع های خصوصی به دوستانم گفته ام لحظه ای که سریال پدر به پایان رسید، صرفا یک اتفاق در کارنامه ام رقم خورد و پله ای نبود که بخواهم روی آن سوار شوم؛ تصمیم گرفتم هرکاری که تمام می‌شود خیلی به آن تکیه نکنم و خوب بد جلف 2 معرفی تازه ای از من است.

حامد کمیلی دیگر بازیگر فیلم در سخنانی گفت: من قبلاً هم گونه کمدی را تجربه کرده بودم و همیشه این کنجکاوی را داشتم که بتوانم شکل ها و نقشهای مختلفی را تجربه کنم. وقتی با چنین فیلمنامه خوبی مواجه شدم، تجربه جدید و دوست داشتنی برایم رقم خورد و از رقم خوردن این اتفاق راضی هستم.

جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارسا عکس های عشوه ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر 98 جنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارساجنجال ریحانه پارسا در جشنواره فجر + عکس های ریحانه پارساتیپ ریحانه پارسا در جشنواره فجر 98 + عکس های ریحانه پارسا تیپ ریحانه پارسا در جشنواره فجر 98

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این بنده خدا خیلی دلش می خواد طفلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *