جواب سوالات صفحه 67 کتاب ریاضی چهارم دبستان

جواب سوالات صفحه ۶۷ کتاب ریاضی چهارم دبستان

جواب سوالات صفحه 67 کتاب ریاضی چهارم دبستان

اهمت ریاضی برای باهمیت یادگیری ریاضی به دلیل نقش مهمی که در جنبه های مختلف زندگی ما داره، انکارناپذیره.   مفاهیم مختلف ریاضی در گوشه و کنار زندگی ما دیده می شن و تسلط بر این مفاهیم باعث سهولت خیلی از کارها در زندگیمون میشن. از جمله رایج ترین این مفاهیم، عدده با نقش پررنگی که در زندگی همه ما داره. مثلاً در حل و فصل مسائل مالی و محاسباتی مختلفی که به طور روزمره باهاشون مواجه می شیم، ناچاریم که از اعداد و ارقام و محاسبات عددی استفاده زیادی بکنیم. بقیه مفاهیم ریاضی هم حداقل در ساده ترین سطحشون، که معمولاً در دوران دبستان آموزش داده میشن، در زندگی ما کاربرد دارن. مفاهیمی مثل طول، مساحت، حجم و گنجایش، نسبت و تناسب و … و حل مسائل مربوط به اونا در زندگی همه ما کمابیش وجود داشته و خواهند داشت.

بسیاری از اولیا برای کمک به کودک خود در آموختن ریاضیات، سعی میکنند به روشهای گوناگون متوصل شوند تا مفاهیم پیچیده ی ریاضی را به او بیاموزند . برای اینکه کودک بهترین کمک را دریافت کند، باید هدف را ایجاد اشتیاق هرچه بیشتر در نظر گرفت و سعی کرد تا آنجا که ممکن است فشار را کاهش داد.
جواب سوالات صفحه 67 کتاب ریاضی چهارم دبستان
انگیزه ی یادگیری را با نشان دادن کاربرد گسترده ریاضی در زندگی روزمره و اینکه خود اولیا احساس منفی خود را از ریاضی به کودک القا نکنند، می توان قوی تر ساخت .
سعی کنید احساس شخصی شما نسبت به ریاضی ، شناخت کودک را از دنیای اعداد و محاسبات تحت تاثیر قرار ندهد. زمان روش های آزار دهنده ای برای آموزش مفاهیم ریاضی سپری شده و نگاه جدید سعی در هر چه بیشتر کاربردی تر ساختن این آموزش دارد تا آموخته های کودکان با جهان واقعیت سازگارتر باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *