آیا جورج فلوید بازیگر پورن بود؟ +جزئیات مرگ مرد سیاه پوست در آمریکا

آیا جورج فلوید بازیگر پورن بود؟ +جزئیات مرگ

آیا جورج فلوید بازیگر پورن استار بود؟ +جزئیات مرگ مرد سیاه پوست در آمریکا را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آیا جورج فلوید بازیگر پورن بود؟

جورج فلوید مرد سیاه پوستی که در آمریکا توسط پلیس کشته شده این روزها مهمترین خبر رسانه های جهان است چرا که مردم آمریکا برای حمایت از او در خیابانها امده و اقدام به اتش زدن مراکز پلیس کردند.

آیا جورج فلوید بازیگر پورن استار بود؟ شغل جورج فلوید چه بود؟

مردم معترض حتی به فروشگاه ها و اماکن دولتی نیز رحم نکرده و فروشگاه ها را غارت کرده اند.

از نکات عجیبی که میتوان به آن اشاره کرد این است که مردم اقدام به غارت فروشگاه های شهر میکنند و هر چیزی که پیدا میکنند به غارت میبرند این کار باعث شد که آسیب بسیار زیادی به کسب و کارهای آمریکا بزند.

گفته میشود که جورج فولید بازیگر فیلم های پورن بوده و مدتی در فیلم های مستهجن فعالیت داشته است و سپس به دلیل جثه بزرگی داشته به عنوان نگهبان در کلوب های شبانه مشغول شده است.

«اسکای نیوز» نوشته، جورج فلوید چند سال قبل برای یافتن شغل به مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتا آمده بود و یک دختر ۶ ساله دارد که در هیوستون با «راکسی واشنگتن» مادرش زندگی می‌کند. راکسی واشنگتن در توصیف شوهر سابق خود او را «پدری خوب برای دخترشان» توصیف می‌کند.

طبق گزارش اسکای نیوز، جورج فلوید بعد از استقرار در مینیاپولیس در دو شغل مشغول به فعالیت بود، رانندگی کامیون و مامور امنیتی رستوران «کانگا لاتین بسترو» (متعلق به لاتین‌تبارها).

فردای روز مرگ جرج فلوید، چهار مأمور پلیسی که در بازداشت وی دست داشته‌اند به مرخصی اجباری فرستاده شدند. روز بعد از آن، شهردار مینیاپولیس اعلام کرد که چهار مأمور پلیس، از کارشان اخراج شده‌اند. در ۲۹ مه ۲۰۲۰، چهار روز پس از مرگ جرج فلوید، دادستانی در کنفراس خبری اعلام کرد که درک چاوین، افسر پلیسی که زانویش را برروی جرج فلوید قرار داده بود، به اتهام قتل درجه سه بازداشت شده‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *