دانلود کامل جوکر فصل هفتم قسمت اول (فینال دوم قسمت اول)

دانلود کامل جوکر فصل هفتم قسمت اول (فینال دوم قسمت اول)

دانلود کامل فصل هفتم جوکر قسمت اول (فینال دوم قسمت اول) سریال جوکر با حضور امیرمهدی ژوله ، سیروس میمنت ، حامد آهنگی ، امین حیایی ، غلامرضا نیکخواه ، هومن برق نورد ، سام درخشانی ، علیرضا استادی ، یوسف صیادی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل جوکر فصل هفتم قسمت اول (فینال دوم قسمت اول)

دانلود کامل فصل هفتم جوکر قسمت اول

جوکر در 6 فصل گذشته توانست نشان بدهد که بسیار موفق بوده و استقبال بسیار زیادی از این برنامه به عمل آمد و نسبت به سایر کارهای پلتفرم های شبکه های نمایش خانگی فروش بسیار زیادی داشت.

احسان علیخانی بعد از استقبال مردم تصمیم گرفت که روند ساخت فصل های بعدی این برنامه را ادامه بدهد.

با اینکه قرار بود این برنامه فقط در 6 فصل تولید شود احسان علیخانی بعد از مشاهده استقبال مردم تصمیم گرفت فصل های بعدی آن را هم تولید کند.

دانلود با لینک مستقیم

رئالیتی شوی جوکر  تا به حال 6 فصل تولد شد و در خرداد ماه ۱۴۰۱ فصل هفتم این برنامه نیز با حضور فینالیست های قبلی و کمدین هایی که محبوبیت داشتند از فیلیمو پخش میشود.

فصل 6 برنامه جوکر که بخش اول فینال جوکر بود با برنده شدن محمدرضا علیمردانی به اتمام رسید

رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی با میزبانی و اجرای سیامک انصاری است که در از آذر ماه ۱۴۰۰ از طریق سرویس استریمینگ فیلیمو شروع به پخش کرده و تاکنون چهار فصل آن با حضور بازیگران و چهره های سینما از پلتفرم فیلیمو پخش شده است.
جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *