جیغ و آبرو ریزی حامد آهنگی در دورهمی را ببینید +واکنشها

جیغ و آبرو ریزی حامد آهنگی در دورهمی را ببینید +واکنشها

فیلم کامل جیغ و فریاد های حامد آهنگی در مسابقه دورهمی که باعث تعجب تماشاگران این مسابقه شد جزئیات را در این صفحه ببینید.

جیغ و آبرو ریزی حامد آهنگی در دورهمی را ببینید +واکنشها

جیغ و آبرو ریزی حامد آهنگی در دورهمی

حامد آهنگی در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد که رفتارهای عجیب و غریب او باعث شد لحظات شادی برای مخاطبان این برنامه به وجود بیاید با شروع برنامه دورهمی همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه حامد آهنگی درون ربات این برنامه قرار گرفت و بعد از اینکه روبات او را در جهت های مختلف می چرخاند حامد آهنگی به شدت جیغ و فریاد می کشید که باعث تعجب تماشاگران این برنامه و همچنین مخاطبان تلویزیونی شد.

حامد آهنگی زمانی که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد مهران مدیری به او گفت بسیار پر انرژی است از اینکه به دعوت کرده بسیار خوشحال می باشد حامد آهنگی نیز از مهران مدیری تعریف و تمجید کرد و گفت من همیشه دوست داشتم با شما رو در رو شوم و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داده است لازم به ذکر است که حامد آهنگی این روزها در حال ساخت برنامه شباهنگی بوده که علاقمندان خاص خود را دارد جالب است بدانید که آقای آهنگی علاوه بر مجری در زمینه کارگردانی و بازیگری فعالیت می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *