بهلول قاتل شیما 15 ساله (حاج محمود) کیست +عکس

حاج محمود بهلول قاتل شیما 15 ساله کیست +عکس و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حاج محمود بهلول قاتل شیما 15 ساله

حاج محمود معروف به بهلول پیرمرد ۶۲ ساله بوده که روبروی یک مدرسه دخترانه در تهران مغازه بدلیجات داشته است و با فریب دختران و زنان جوان آنها را به خانه خود آورده و به اسارت می‌گیرد و بعد از شکنجه و اجبار در مصرف مواد مخدر قربانیان را به مواد مخدر معتاد کرده و سپس با آنها تعرض می کرده است

بهلول قاتل شیما 15 ساله (حاج محمود) کیست +عکس

آخرین قربانی او دختر ۱۵ ساله به نام شیما صبا مقدم بود که توسط او فریب داده شد و به خانه برده و مورد شکنجه قرار گرفته است پدر و مادر شیما پلیس و در جریان کار قرار داده و بعد از تحقیقات مشخص شد این پیرمرد تا به حال زنان جوان زیادی را اشغال کرده است خانه او قدیمی بوده و در و پنجره های آن را با پتو پوشانده بود که نشان دهنده جلوگیری از از دید مردم از کار شوم خود بود.

پدر شیما میگوید هنگامی که پلیس خانه بهلول را بازرسی کرد من هم آنجا حضور داشتم. خانه بهلول مثل خانه وحشت بود، تمام درزهای خانه گرفته شده و با پتو خانه را عایق کاری کرده بود. در ادامه بازرسی ها، گونی ای کشف شد حاوی ده ها جفت کفش دخترانه و بچگانه؛ قصد اتهام زدن به شخصی را ندارم اما شواهد، وحشتناک به نظر می رسد. بهلول در سن 61 سالگی به دام افتاده احتمال اینکه او در پرونده های دیگری هم حضور داشته زیاد است.

حاج محمود بهلول قاتل شیما 15 ساله کیست +عکس

سریال ربایش دختران و زنان

پدر شیما در ادامه گفت: «صبح شنبه، دهم آبان، یکی از دوستانم تماس گرفت، می‌گفت غروب جمعه زنی در خانه بهلول اسیر شده بود. او شیشه‌های خانه را شکسته بود و با فریاد و سروصدا از همسایه‌ها کمک خواسته بود، جمعیت زیادی جمع شد و پلیس به خانه بهلول رفت. این زن هم در دام این مرد شصت‌ویک ساله اسیر شده بود. با این تماس بود که خود را جلوی خانه بهلول رساندم، همسایه و میوه‌فروش محل را دیدم و از آن‌ها پرس‌وجو کردم.»

اطلاعات درست بود. بهلول یک زن دیگر را قربانی نقشه‌های سیاه خود کرده بود. آتش‌نشانی آمده بود و مأموران کلانتری نامجو. مأموران کلانتری نامجو زنی که بسیار ترسیده بود را از خانه آزاد کردند.

روایت حقیقت

کارآگاهان به‌صورت ویژه بازجویی از بهلول را ادامه دادند تا اینکه دیروز صبح سومین اعترافش را به زبان آورد. او در ابتدا مدعی شد که حال شیما بد شده و جسدش را در حیاط خانه‌ای حوالی خیابان نامجو دفن کرده اما بعد اعتراف کرد که او را به قتل رسانده ‌و جسد وی را در حیاط خانه مورد نظر دفن کرده است. این اعتراف بهلول با واقعیت فاصله‌ای نداشت و به گفته سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، پس از اعتراف جدید بهلول تیمی از کارآگاهان جنایی راهی آنجا شده و موفق شدند بقایای جسد دختر گمشده را از دل باغچه بیرون بکشند.

شنبه؛ ۱۵ آذر ۹۹

خانه‌ای که در باغچه حیاط آن جسد شیما کشف شده، خانه‌ای دوطبقه در خیابان نامجوست. حیاط در قسمت پشت خانه قرار دارد و باغچه آن پر از درخت است. از صبح دیروز که بهلول به قتل شیما اقرار کرد، بازپرس جنایی پایتخت همراه با تیم‌هایی از آتش‌نشانی، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران و تشخیص هویت راهی آنجا شدند. آنها به همراه بهلول وارد خانه شدند و به محض ورود، بهلول مدعی شد که جسد را در محوطه باغچه دفن کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. خداروشکر مدرسه ها بسته شده… وگرنه ماهم تو این محلیم معلوم نیست سر خواهرم و دوستاش چی میومده :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا