حادثه تالار عروس سقز + تصاویر و جزئیات انفجار تالار عروسی سقز

حادثه تالار عروسی سقز + جزئیات انفجار تالار عروسی سقز

حادثه تالار عروسی سقز + تصاویر و جزئیات انفجار تالار عروسی سقز کردستان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز پنجشنبه 14 آذر 1398 اتفاق دلخراش در شهرستان سقز واقع در استان کردستان رخ داد که باعث کشته شدن 11 نفر از هموطنان مان شد.

حادثه تالار عروسی سقز + تصاویر و جزئیات انفجار تالار عروسی سقز

جزئیات کامل حادثه تالار عروسی سقز

در این حادثه دلخراش که در یک تالار عروسی رخ داده انفجار ناشی از نشت گاز بود که متاسفانه منجر به جان باختن 11 نفر گردیده است.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استان کردستان درباره این حادثه گفت که در تحقیقات اولیه مشخص شده که نشت گاز بخاری باعث این انفجار شده که افراد اضر در تالا به دلیل وحشت به سرعت به طرف درب حرکت کرده اند که چند نفر زیر دست و پا مانده و جان خود را از دست داده است و انفجار نیز تعدادی دیگر را به کام مرگ کشانده است.

ایشان درباره تعداد مصدومین نیز گفت که در این حادثه 36 نفر مصدوم شده اند که در حال حاضر در بیمارستان به سر میبرند.

این اتفاق دلخراش در ساعت 22 شامگاه پنجنشبه 14 آذر 1398 رخ داده است که بلافاصله نیروهای امدادی برای کمک رسانی به محل حادثه اعزام شده است.

حادثه تالار عروسی سقز + تصاویر و جزئیات انفجار تالار عروسی سقز

حادثه تالار عروسی سقز

او با بیان اینکه دلیل اولیه حادثه، آتش‌سوزی بخاری بوده و هنگامی که حاضران به دلیل ترس حاکم شده بر فضا، به طرف در های خروجی هجوم برده‌اند عده‌ای زیر دست و پا مانده و جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در این حادثه، متأسفانه 11 نفر از حاضران در تالار جان خود را از دست داده‌اند.

خوش اقبال تصریح کرد: مطابق آمار اعلام شده، 36 نفر از شهروندان هم در حادثه تالار عروسی سقز مصدوم شده‌اند که اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت آنها در حال انجام است.

وی با تسلیت این حادثه تأسف‌بار به مردم استان کردستان، بویژه مردم شهرستان سقز، گفت: هیچ مشکل امنیتی در محل روی نداده و ابعاد دقیق این حادثه دلخراش پس از بررسی‌های نهایی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ازدحام عامل اصلی تالار عروسی سقز

ازدحام جمعیت هنگارم خروج از تالار باعث شده که برخی از افراد جان خود را از دست بدهند.

حادثه تالار عروسی سقز + تصاویر و جزئیات انفجار تالار عروسی سقز

در زمان انفجار برق تالا قطع شده و تاریکی مطلق در دید را از بین برده و همین یکی از دلایلی بوده که افراد جلو پای خود را نمی دیده اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *