حداقل دستمزد و حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

حداقل دستمزد و حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

حداقل دستمزد و حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

حداقل دستمزد و حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد کارگران در سسال 1402 چقد دستمزد و حقوق دریافت خواهند کرد؟

حداقل دستمزد و حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲

با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت ها زندگی قشر کارگر تحت تاثیر قرار گرفته است و حالا کارگران می خواهند بدانند در سال آینده چه تغییراتی در حقوق و دستمزد آنها اعمال خواهد شد در این باره سید صولت مرتضوی کارشناس اقتصادی می‌گوید جلسه‌ای در شورای عالی کار برگزار خواهد شد و درباره آن تصمیم گیری میکنیم و به احتمال زیاد حداقل حقوق کارگران 10 میلیون تومان خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرحله اول مسکن کارگری از مشهد در شهر جدید گلبهار با احداث حدود 2000 واحد مسکونی برای کارگران آغاز شد. شرق ساخت واحدهای مسکونی در سیستان و بلوچستان نیز آغاز شده است و تلاش می کنیم ساخت واحدهای مسکونی بیشتر برای کارگران را در دستور کار قرار دهیم.

مرتضوی همچنین به تفاهم نامه ای که اخیرا با دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت مسکن منعقد شده است، اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه 100 هزار واحد مسکونی توسط تعاونی های مسکن برای کارکنان و دانشگاه آزاد ساخته و تحویل می شود. در یک برنامه 2.5 ساله

وی همچنین درباره تفاهم نامه ای که پیش از این برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران منعقد شده بود، بیان کرد: تفاهم نامه ای در زمان وزیر سابق با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که طی آن مقرر شد 200 هزار واحد مسکونی در سال 2018 انجام شود. برای کارگران توسط انجمن های مسکن تعاونی ساخته می شود. همچنین طی توافقی با شهرداری تهران، 5000 واحد مسکونی در بافت های فرسوده نوسازی و به مردم واگذار می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: تا پایان سال هزار واحد مسکونی کارگران سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *