فیلم کامل حدیث میرامینی و زانیار خسروی همخوانی رپ و آبرو ریزی

فیلم کامل همخوانی حدیث میرامینی و زانیار خسروی رپ و آبرو ریزی

فیلم کامل حدیث میرامینی و زانیار خسروی همخوانی رپ و آبرو ریزی

فیلم کامل حدیث میرامینی و زانیار خسروی در موزیک ویدیو رپ و همخوانی حدیث میرامینی با زانیار خسروی را در ادامه ببینید.

حدیث میرامینی و زانیار خسروی در سریال عشق تعطیل نیست با هم همبازی شده بودند که در سکانسی از اینسریال آهنگ را به صورت مشترک اجرا کردند .

جالب است بدانید درسریال عشق تعطیل نیست بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار و مهناز افشار بازی می کردند.

حدیث میرامینی و زانیار خسروی در موزیک ویدیو رپ

این سریال در ۲۶ قسمت به کارگردانی بیژن بیرنگ ساخته شده در سال ۱۳۹۳ عرضه گردید.

آقای بیژن بیرنگ که تجارب بسیار زیادی در سریال سازی دارد و کارنامه درخشانی دارا می باشد سریالهای خانه سبز و همسران را نیز تولید کرده بود خانم میرامینی در این سریال با زانیار خسروی در سکانسی همخوانی کرده که در نوع خود می تواند جالب باشد

لازم به ذکر است که سریال عشق تعطیل نیست در سال ۱۳۹۳ تولید شد آقای بیژن بیرنگ کارگردان و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت در این سریال بازیگرانی همچون رضا ناجی و بهرام شاه محمدلو و مائده طهماسبی و علیرضا خمسه و شهرام حقیقت دوست و بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار و مهناز افشار بازی می کردند.

“در مورد مجموعه خانگی عشق تعطیل نیست، بی‌شک من خیلی زیاد وسواس و حساسیت داشته ام و امیدوارم در ادامه بهتر و بهتر شود، در مورد شباهت به سریال فرندز، متاسفانه من این سریال را ندیده ام و امیدوارم که اگر شبیه شده، در ادامه راه و مسیر، قصه جای خود را پیدا کند. تمام تلاش این بوده برای اواین تجربه در شبکه خانگی، کیفیت کار در همه جهات خوب باشد، اما در نهایت وظیفه یک بازیگر با همه دقت و وسواس و سخت گیریهایش تا حدی در کیفیت خوب کار تاثیر دارد، مسئولیت بیشتر بی شک با کارگردان و گروه تهیه و تولید است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *