بیوگرافی حدیث نجفی اهل کرج کیست فیلم مرگ +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حدیث نجفی دختر اهل کرج کیست ماجرای مرگ در کرج عکس و اینستاگرام و عکس و جزئیات را در این صفحه ببینید حدیث نجفی ددختر جوان کرجی که در مهر 1401 در مهرشهر کرج فوت کرد و درباره مرگ او حواشی زیادی به وجود آمد و در شبکه های اجتماعی نامش به ترند تبدیل شد درباره مرگ او رسانه های خارجی مدعی بودند که در اغتشاشات بر اثر گلوله فوت کرده است که نیروی انتظامی این ادعا را تکذیب کرد پیککر حدیث نجفی در قبرستان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

بیوگرافی حدیث نجفی

حدیث نجفی متولد 1380 بود.

گفته می شود او در رستوران ایران اعیون ، واقع در بلوار ارم مهرشهر کرج کار می کرد. سه خواهر بزرگ تر و یک برادر کوچک تر از خودش داشت و فرزند چهارم خانواده بود. او دارای دیپلم طراحی دوخت بود.

او چهارشنبه شب 30 شهریور 1401، حوالی ساعت 20 در بلوار ارم مهرشهر کرج کشته شده است.

حدیث نجفی کیست ماجرای مرگ در کرج + اینستاگرام

حدیث نجفی کیست؟

حدیث نجفی دختر ۲۰ ساله اهل کرج بوده که گفته می‌شود در اعتراضات روز گذشته کشته شد درباره اینکه نحوه مرگ دختر جوان چگونه بوده هنوز مشخص نیست و رسانه های رسمی کشورمان واکنش نشان ندادند.

این دختر ۲۰ ساله اهل کرج میباشد که در تجمعات روز گذشته در کرج جان باخت.

اعتراضات خیابانی در حمایت از مهسا امینی کشورمان با حضور اراذل و اوباش به خشونت کشیده شد و حاصل آن تخریب اموال عمومی در خیابان ها گردید.

اعتراض به مرگم مهسا امینی در حالی رخ می دهد که هنوز بررسی های لازم برای علت دقیق فوت دختر جوان ادامه دارد مرگ مهسا امینی بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان به همراه داشته است و نام او در توییتر و هفتاد میلیون هشتک رسیده است که در تاریخ شبکه های اجتماعی بی سابقه است.

حدیث نجفی کیست ماجرای مرگ در کرج +اینستاگرام

با توجه به اغتشاشات اخیر تعدادی از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند و بزخی نیروهای امنیتی نیز به شدت مجروح شدند چندی پیش صداوسیما گزارشی را نشان می‌داد که تعدادی از افراد مسلح در بین معترضان وجود داشت اقدتم به تیراندازی میردند.

به گزارش همشهری آنلاین نوشت طی روزهای گذشته تصویری در فضای مجازی و رسانه‌های فارسی‌زبان از دختری که در حال بستن موهای خود است تا وارد اعتراضات خیابانی شود منتشر شد که ادعا می‌شد نام او حدیث نجفی ۲۰ساله و اهل کرج است که توسط نیروهای امنیتی و انتظامی ایران با شش گلوله به صورت، گردن، قلب و دستش کشته شده است.

این خط خبری در رسانه سعودی اینترنشنال منتشر شد تا اینکه تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی اقدام به انتشار صوتی کرد که دختری جوان در آن می‌گوید “من همان کسی هستم که فیلم او منتشر شده، زنده هستم و اصلاً حدیث نجفی نیستم.”

این چندمین خبر دروغ رسانه‌های ضدانقلاب است که طی روزهای اخیر و در جریان درگیری‌های خیابانی منتشر شده است.

هک سایت‌های ایرانی، کشته‌سازی از اعتراضات و انتشار اخبار دروغ از ماجرای فوت مهسا امینی نمونه‌های دیگری از اقدامات این رسانه‌های ضدانقلاب در روزهای اخیر بوده است.

درگیری در مراسم چهلم حدیث نجفی

بهانه مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج و محدوده بهشت سکینه عده‌ای از اراذل و اوباش ضمن آسیب زدن به اموال عمومی، چندین نفر از نیروهای انتظامی را به شدت مجروح کردند و یک نیروی بسیجی را به شهادت رساندند.

در جریان این اغتشاشات دو تن از نیروهای انتظامی با بر اثر ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شدند، شدت جراحت و ترافیک اتوبان کرج قزوین باعث شد هلی‌کوپتر امداد برای انتقال این دو نفر به بیمارستان در اتوبان فرود بیاید.

اغتشاشگران در محلی دیگر با حمله مسلحانه به یک خودرو نیرو انتظامی 4 سرنشین آن را به طرز فجیعی مجروح کردند.

آشوبگران در جریان مسدود کردن اتوبان قزوین کرج یک روحانی را از خودرو خود به پایین کشیده و با ضربات چاقو مجروح کردند.

آنها با چاقو و سنگ یک نیروی بسیجی حافظ امنیت را به شدت مجروح کردند و پیکر عریان او را در خیابان رها کردند.

اغتشاشگران به اموال عمومی نیز آسیب‌های جدی وارد کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌ است.

همزمان شدن این پروازها و شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوء استفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی در حال شلیک هستند! احتمالا صدای تیراندازی شنیده شده توسط مردم نیز مربوط مردم به تیراندازی اوباش و صدای لانچر گاز اشک آور است.

نکته دیگر اینکه در محدوده کمال‌شهر کرج و در آستانه ورود به بهشت سکینه شرکت «هلی‌کوپتر سازی ایران» وجود دارد و تابلو آن نیز مشهود است؛ دیگر تردد هلی‌کوپترها که مردم آن را مشاهده کرده و اعلام می‌کنند نیز هلی‌کوپترهای رنگی و با اندازه‌های کوچک (۲ نفره) محصولات این شرکت است و این ترددها در این محدوده امری عادی است و این شرکت برای آزمایش هلی‌کوپترهای تولیدی خود دائما آنها را در این محدوده به پرواز در می‌آوردند و ساکنین این محدوده کاملا با این مسئله آشنا هستند.

در آشوب های اخیر دختر خانمی به نام حدیث نجفی جان باخته است. مادر این دختر خانم از اظهارات و سخنان دردمندانه خود در این خصوص فیلمی ضبط کرده و برای شبکه بی.بی.سی فرستاده است. در اظهارات این مادر نکاتی وجود دارد که به وضوح نشان می دهد این دختر خانم به دست آشوبگران به قتل رسیده است. به این نکات توجه کنید:

۱)ـ مادر این دختر خانم در بخشی از سخنان خود می گوید «وقتی جسدش را نگاه کردیم صورتش پر از ساچمه بود (!) کل بدنش پر از ساچمه بود»! این بخش از اظهارات ایشان حکایت از آن دارد که خانم حدیث نجفی با شلیک تفنگ ساچمه ای (شات گان) کشته شده است. تفنگ شات گان (SHOTGUN) اسلحه سازمانی نیروی انتظامی نیست و هرگز در دست ماموران نیروی انتظامی دیده نشده و نمی شود. شات گان اسلحه ای است که آشوبگران از آن استفاده می کرده اند و تعدادی از آشوبگران باز داشت شده نیز در حالی که این اسلحه را در دست داشتند، بازداشت شده اند.

بنابراین با قاطعیت می توان گفت که مرحومه حدیث نجفی از سوی آشوبگران و با شلیک تفنگ ساچمه ای کشته شده است مخصوصاً آن که به اعتراف چند تن از بازداشت شدگان و توصیه آشکار برخی از رسانه های خارجی و سایت ها و رسانه های ضد انقلاب کشته سازی (!) یکی از دستورالعمل های دیکته شده به عاملان اصلی آشوب ها بوده است.

به این نکته نیز باید توجه داشت که تعدادی از مردم عادی و ماموران نیروی انتظامی نیز با شلیک تفنگ های ساچمه ای مجروح شده و یا به شهادت رسیده اند.

۲ ــ موضوع اصلی سخنان این مادر در کلیپ یاد شده، اعتراض به جریانات معاند نظام است که چرا ایشان را طرفدار نظام (!) معرفی می کنند؟! مادر این دختر خانم سخنان خود را با این جمله آغاز می کند که «چرا به ما توهین می کنید ؟ ما اصلاً دروغ نمی گوئیم، ما طرفدار نظام نیستیم و …»!

حالا باید دید که اهانت آشوبگران و رسانه های حامی آنها به خانواده نجفی چرا و به چه علت بوده و هنوز هم ادامه دارد ؟ مروری گذرا به اهانت آشوبگران و اظهارات مادر متوفی حاکی از آن است که سایت ها و رسانه های حامی آشوب، مدعی هستند که خانواده نجفی و مخصوصاً حدیث نجفی دختر به قتل رسیده دارای اعتقادات اسلامی بوده و از طرفداران نظام هستند (!) و مادر حدیث در پاسخ حامیان آشوب اصرار دارد که طرفداری از نظام را اهانت به خانواده و دختر خود معرفی کند (!) حامیان آشوب اعتراض می کنند که چرا مراسم تدفین حدیث نجفی با تلاوت قرآن و نوحه خوانی برگزار شده است (!) و می گویند و می نویسند که حدیث نجفی با چادر و حجاب نیز دیده شده است! ( به هویت آشوبگران و حامیان آنها توجه کنید!) و مادر حدیث این موارد را انکار می کند و به اصطلاح عذر می آورد که من داغدار بودم و به چگونگی برگزاری مراسم تدفین و تلاوت قرآن و نوحه خوانی در آن مراسم توجهی نداشتم!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. خداپرست ایرانی

    امام حسین علیه السلام در آخرین لحظات زندگی خطاب به ماموران امنیتی رژیم یزید بن معاویه ، رهبر خود خوانده جهان اسلام ، فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. همه انسانها فانی هستند و فقط اعمال آنها می ماند . ظلم پایدار نیست . هر کسی تاوان گفتار و کردارش را دیر یا زود می دهد . مردم را نزنید نکشید اگر راست می گویید و شما بر حق هستید بگذارید مردم مطالبات خود را بگویند ، یا رفراندوم برگزار شود.

  2. خدایا دستان آلوده به خون جوانان بی گناه وطن که تنها به گناه اعتراض ریخته شده را به قضاوت جبارگون تو می سپارسم .رحمهای متولد کنندهکنندگان این مردان قصاب رو هرگز ببخشی نباشد .خدایا لعنت بر قصابین زمان بفرسد واین ملعونین را از بین ببر .خدایا این بانوی شهید را از این مردم قبول کن

  3. نکشید… فرزندان وطن رو نکشید… این خونها گریبانتون رو می گیره.

  4. از دیدن عکس ها و دابسمش زنده یاد حدیث نجفی خیلی ناراحت شدم،فقط یه جمله می تونم بگم که آدم چقدر می تونه قسی القلب باشه که قاتل این همه زیبایی باشه؟چطور دلتون اومد؟#حدیث_نجفی🥺😔😔😭😭

    • شما که از در جنسی وارد شدی یا خود خداااا.
      زنان ایران زمین آگاه باشید پشت شعار زن زندگی آزادی نگاه هیز مردان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *