حذف یارانه نوزادان متولد 99 +جزئیات کامل حذف یارانه در سال 99

حذف یارانه نوزادان متولد 99 +جزئیات کامل حذف یارانه در سال 99

حذف یارانه نوزادان متولد 99 +جزئیات کامل حذف یارانه در سال 99 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برخی از مقام های مسئول کشورمان خبرهای ضد و نقیضی درباره قطع یارانه نوزادانی که در سال ۱۳۹۹ متولد می شوند مطرح می کنند که هنوز درباره این خبر منبع موثق وجود ندارد

حذف یارانه نوزادان متولد 99 +جزئیات کامل حذف یارانه در سال 99

صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که تصمیم بر حذف یارانه نوزادان متولد 99 است.

جزئیات حذف یارانه نوزادان متولد 99

این اتفاقات در حالی است که جمعیت ایران رو به پیری رفته و زاد و ولد در بین مردم ایران بسیار کاهش یافته است و پیش‌بینی شده که در ۳۰ سال اخیر ایران پیرترین جمعی جهان را خواهد داشت

بدون شک خانواده هایی که به تازگی صاحب فرزند شده اند برای تامین نیازهای اولیه فرندشان هزینه‌های زیادی پرداخت خواهند کرد و یارانه می تواند قطره کوچکی از مشکلات آنها را حل کند.

این در حالیست که یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی در بین تورم سرسام آور اقتصاد کشور مبلغی بسیار ناچیز بوده و حالا پرداخت همین مبلغ بسیار کم نیز برای دولت بسیار سخت شده است.

تعیین تکلیف ماجرای یارانه نوزادان تازه متولد شده بی شک یکی از دغدغه های امروز خانواده ها است، یارانه ای که تا پیش از بالا رفتن نرخ تورم، نقش کوچکی در رونق سفره های مردم داشت و حالا همین رقم ناچیز هم کارش به اما و اگر کشیده است.

دولت در حمایت از خانواده در ایام زایمان و یا تحت پوشش قرار دادن نوزادان پس از تولد می تواند سهم بسزایی داشته باشد و در این بین پرداخت یارانه یکی از این اقدامات بوده است

اما در جلسه چند روز گذشته هیئت وزیران دولت یازدهم پرداخت یارانه برای نوزادان را مشروط به مسائلی کرده است که این به طور قطع مشکلاتی را برای خانواده ها به دنبال خواهد داشت.

در این ایام خانواده ها به طور قطع با یک بلاتکلیفی مواجه هستند، از طرفی نمی توانند به شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» اکتفا کنند و از طرفی دیگر فرزند بیشتر می تواند آنها را با مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در آینده روبرو کند که در این باره دولت می تواند با ارائه بسته های تشویقی نقش دوباره خود را در تحکیم حمایت از خانواده‌ها ایفا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *