حسن روشن: معین رفیق قدیمی ام است و دوستش دارم

حسن روشن: معین رفیق قدیمی ام است و دوستش دارم

ماجرای حسن روشن و معین

حسن روشن: معین رفیق قدیمی ام است و دوستش دارم او میگوید من روی آنتن زنده تلویزیون راستش را گفتم و اهل دروغ گفتن نیستم و اگر خواننده مورد علاقه من باب سلیقه صداوسیما نیست مشکل از من نمیباشد.

حسن روشن این روزها به دلیل ایجاد لخته خونی که در پایش ایجاد شده در تحت درمان است و در بیمارستان رفت و آمد دارد او مدتیست که خانه نشین شده و به دلیل عدم تحرک لخته خونی در رگ های پایش ایجاد شده است.

او در مورد جنجال‌های بوجود آمده پس از عنوان خواننده مورد علاقه‌اش در صداوسیما توضیح داد: از من پرسیدند به کدام خواننده علاقه داری و حقیقت را بر زبان آوردم، می‌گفتم چه کسی را دوست دارم؟ صدای معین را دوست دارم و حقیقت را گفتم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم در سال جدید بهترین اتفاق برای استقلال بیفتد و این تیم با قهرمانی هواداران را شاد کند.

بیوگرافی حسن روشن

حسن روشن، بازیکن نامی فوتبال ایران، فوتبال خود را از تاج شروع کرد. ‌سال ١٣٥٠ نخستین حضور روشن در تاج بود که این حضور تا ‌سال ١٣٥٧ ادامه یافت. او سپس از تاج جدا و به تیم الاهلی پیوست و پس از ٤‌سال حضور در این تیم، بار دیگر به ایران بازگشت و درحالی‌که نام تاج به استقلال تغییر یافته بود، بار دیگر پیراهن آبی را بر تن کرد. روشن پس از یک فصل حضور در استقلال ‌سال ١٣٦٢ دوباره به عضویت تیم الاهلی درآمد و پس از یک‌سال بازی در این تیم برای سومین بار پیراهن آبی را بر تن کرد. این حضور، آخرین حضور حسن روشن در تیم استقلال بود و این مهاجم گلزن پس از چهار‌سال بازی در استقلال در‌ سال١٣٦٧ با پیراهن این تیم برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. روشن در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد، در تیم‌ملی کارنامه خوبی نیز به جای گذاشت. او در تیم‌ملی نیز دوران خوبی را سپری کرد و موفق شد در ٤٨ بازی، ١٣ گل برای تیم‌ملی فوتبال ایران به ثمر برساند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *