حسین صفریان بحری | از سیر تا پیاز زندگی حسین صفریان بحری + بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی و عکس های حسین صفریان بحری

حسین صفریان بحری بازیگر نقش صمد در سریال وقت صبح به همراه بیوگرافی و تصاویر شخصی او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حسین صفریان بحری بازیگر نقش صمد پسر نسرین نصرتی در سریال وقت صبح

بیوگرافی حسین صفریان بحری

بازیگر و کارگردان تئاتر ایران در چهاردهمین روز از بین ماه سال ۱۳۶۲ در تهران دیده به جهان گشوده است.

ایشان تحصیلات خود را در زمینه کارگردانی تئاتر ادامه داده است.

حسین صفریان بحری | از سیر تا پیاز زندگی حسین صفریان بحری + بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

شروع فعالیت هنری

وی فعالیت بازیگری و هنری خود را در به طور حرفه‌ای از 1378 آغاز کرد و به مدت سه سال به عنوان بازیگر در عرصه تئاتر فعالیت کرد و در این مدت سه سال چندین نمایش خوب را از خودش به روی صحنه به نمایش گذاشت.

تجربه کارگردانی حسین صفریان بحری

آخرین تئاتری که ایشان کارگردانی کردن مربوط می‌شد برای اجرای در اروپا و دانشگاه تورنتو در داخل ایران به همراه گروه تئاتر فطرس ب به اسم جوسیتیک که به زودی و اجرای آن به نمایش در می آید.

همچنین ببینید:

حسین صفریان بحری شروع کار خود را از سال ۸۲ آغاز کرده است که از مجموعه نمایش های ایشان میتوان به غیبگویی، اتهام به خود ، صلیب سرخ ، ناتان و تبلیت نام برد.
و به علت فعالیت های مختلف در این زمینه به عنوان با سابقه و فعال ترین بازیگر و کارگردان عرصه هنری میتوان از ایشان نام برد.

حسین صفریان بحری و همسرش بازیگر نقش صمد در سریال وقت صبح

حضور در عرصه بازیگری

ایشان در مجموعه های متعدد مثل شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، فرود هشتم ، چاه غریبه ، فیلم سینمایی تمام آنچه که ما میدانیم ، وقت صبح ، پنج شنبه شب هنرنمایی کرده است.

فیلم های سینمایی حسین صفریان بحری

حسین صفریان بحری که در سال ۱۳۸۵ با بازی در تله فیلمی به نام اینجا یک پرنده بود ساخته ایمان افشاریان وارد عرصه سینما شد، ایشان علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز فیلم های سینمایی و سریال ها نیز فعالیت کرده و از جمله دستیاری و کارگردانی چندین تله فیلم و مجموعه سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، جاده چالوس، شاهد، پاپیون ،نگین، راس ساعت ۸ ،را می توان اشاره کرد.

بیوگرافی حسین صفریان بحری + عکس و اینستاگرام

وضعیت تاهل و همسر

ایشان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

افتخارات

حسین صفریان بحری توانست به سبب فعالیت درخشان در زمینه کارگردانی چندین جایزه جشنواره داخلی و بین الملی در زمینه تاتر را از آن خود کند و عنوان برنده بهترین مقام اول کارگردانی دانشگاه ایران و چندین جشنواره در خارج از کشور را به نام خود ثبت کرده است.

حسین صفریان بحری و همسرش بازیگر نقش صمد در سریال وقت صبح

بازیگر نقش صمد در سریال وقت صبح چه کسی است؟

حسین صفریان بحری در جدیدترین کار و اثر تلویزیونی و سریالی خودش که از شبکه یک سیما هر شب راس ساعت ۲۲روی آنتن میرود سریالی به نام وقت صبح می باشد که ایشان در این سریال نقش سمد پسر نسرین نصرتی را ایفا می کند.

تصاویر حسین صفریان بحری بازیگر نقش صمد در سریال وقت صبح

آدرس پیج اینستاگرام

hosein_safarian_bahri

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *