فیلم کامل لحظه حمله به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان سرباز وظیفه بهزاد براهویی

فیلم کامل لحظه حمله به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان سرباز وظیفه بهزاد براهویی

فیلم کامل حمله به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان سرباز وظیفه بهزاد براهویی و شهادت او در این پاسگاه توسط اشرار را در ادامه ببینید.

فیلم کامل لحظه حمله به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان سرباز وظیفه بهزاد براهویی

فیلم کامل حمله به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان

روز گذشته در پی اغتشاشات زاهدان تعدادی افراد مسلح به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان حمله کرده و در تیراندازی هایی که انجام دادند یک سرباز وظیفه به نام بهزاد براهویی به شهادت رسید.

اشرار با استفاده از سلاح کلاشینکف اقدام به رگبار بستن پاسگاه چشمه زیارت زاهدان کردند و قصد داشتند که این پاسگاه را در اختیار خود بگیرند که با مقاومت سربازان و عوامل نیروی انتظامی در این پاسگاه اشرار پا به فرار گذاشتند.

شهادت سرباز وظیفه بهزاد براهویی

بعد از این حادثه سرباز وظیفه بهزاد براهویی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید درباره این حادثه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت اشرار مسلح در یک اقدام غیر انسانی اقدام به تیراندازی کور به سوی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان کرده و سپس متواری شدند.

در این حادثه ستوانیکم مهدی هاشمی زهی نیز مجروح شد و چند گلوله به پای او اصابت کرده است.

بعد از این حادثه گروهی برای شناسایی عوامل تیراندازی تشکیل شد تا سرنخ هایی برای دستگیری عوامل تیرانداز پیدا شود

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده ای استوار تا پای جان ایستاده ایم و شهادت این سرباز سرافراز انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم ضمنا در خصوص زمان و مکان مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *